Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500844
     Helle DP

      Hejsa.
      Min kæreste og jeg rejser til Australien sidst i Marts, og har i den anledning et par spørgsmål. Vi lander i Darwin og har endnu ikke planlagt noget. Her har vi fem dage inden vi flyver videre til Alice Springs. Vi vil gerne på en tur til Kakadu (enten arrangeret eller kør-selv), og vil høre hvad der kan anbefales, og om vi skal bestille hjemmefra? Når vi lander i Alice Springs har vi 3½ dag inden vi flyver videre til Adelaide. Vi vil jo se Ayers Rock, Kings Canyon osv. men ved ikke helt hvordan vi får det ind i programmet. Vi skal helst have bestilt en tur hjemmefra, da vi gerne vil have to overnatninger i ørkenen. Men spørgsmålet er bare med hvilket selskab??? Der er jo mange forskellige – og forskellige priser, så er der nogle der har et de kan anbefale? Ved bare Adventure Tours er ret dyre. Er der nogle der har erfaringer med at overnatte i Yulara, leje en bil, og så selv køre ud til seværdighederne?

      Håber nogle kan være behjælpelige.
      KH Helle

      #3508533
       Anonym

        Hej Helle

        I har et tæt program – så i kommer måske til at betale lidt ekstra for at nå det hele.

        Jeg vil alligevel anbefale jer at vente med at bestille til i er dernede eller alternativt skrive til nogle hostels og booke overnatning og bede dem anbefale nogle firmaer.

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account