This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mil

Hej.

Er der noge herinde der har fløjet med Delta airlines??? Hvis ja, hvordan er standarden, hvad kan man forvente???

Anonym Anonym

Jeg har aldrig fløjet med Delta, men det er et af USAs store flyselskaber, så der er ingen problemer med standarden.

Anonym Anonym

Ok tak…vil bare gerne være sikker på at det er til at have med at gøre når det er sådan en lang tur.

Anonym Michael.friis

Jeg har lige været på kursus i Atlanta med Delta.
    Og betjeningen og service fejlede ikke noget. Søde og venlige.
    Nu skulle jeg på Delta kursus i Atlanta da jeg selv arbejder i Kbh lufthavn. Så jeg var så heldig at jeg blev opgradet.*GG*

Men deres flyver fejler ikke spor. Da jeg er arbejder på jorden og er instruktør for de folk så handler flyver.
    Der er selvfølgelig en bunke sikkerhed . Men det er der på alle flyver der går til USA. Både før du tager afsted og når du lander. Vi brugte 2 timer på at komme igennem alt deres pis(told og man skal have taget fingeraftryk og alt muligt andet)*GG*

Hvis der er andre sp …. så bare kom med dem*G*

Anonym Mil

Hvad med mad??? Hvordan er det? Det er jo trods alt en del timer at skulle flyve. Plads? Har problemer med ben og ryg. Har man en smule plads eller? Hvor lang tid skal man beregne til Check-in etc i en amerikansk lufthavn?

Anonym jan

hej
    jo maden er jo “flyvermad” ingen gurme oplevelse,
    og det kan være en god ide at få special kost!
    for så er deu sikker på at få det og ikke valget mellem pasta og pasta
    hilsen jan

Anonym kristine bruun

Jeg står også over for at booke en tur med Delta og spekulerer på, hvordan deres komfort er i forhold til fx SAS. Er der plads nok? kan man få en pude? Er der film? computerspil? toiletforhold??

Anonym Stine Schou

Vi har bestilt rejse til Las Vegas med Delta og vores rejsearrangør har sagt at der ikke er skærme i hvert sæde, men der er per række(som i gamle dage.) Og de fly vi skal med hedder rækkerne 2-3-2 i sæder, så de er jo meget mindre end SAS fly, men kan ikke se hvorfor det skal skade?? 🙂

Anonym michael pedersen

jeg har fløjet med delta ,adskellige gange .
    Det er godt .

her er min top liste .

1 delta

2 south african

3 american

4 british

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account