This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla_Skøtt

Hej,

Jeg er designstuderende og ønsker, at lave et projekt om “den moderne backpacker” – ved hjælp af intelligente tekstiler, vil jeg designe funktionelt tøj og udstyr. Men jeg har brug for din/Jeres hjælp. Jeg mangler nogle problemstillinger, at tage udganspunkt i, så jeg håber, at du/I vil skrive og fortælle, hvilke problemer man eventuelt kan løbe ind i, når man er backpacker.
    Fx:
    -Er det svært, at finde sko/støvler der er gode at gå langt i?
    -Er det svært, at holde tøjet rent?
    -Er der problemer i forhold til kommunikationen mellem jer selv og de fremmede kulturer?
    -Er der problemer i forhold til opbevaring af vigtige papirer?

Ganske enkelt ALT hvad I har oplevet af problemer – store og små – alt kan bruges.

På forhånd tak

Camilla Skøtt

Anonym Anonym

et par småting som jeg plejer at tænke over..
    så lidt hvidt som muligt. Det er svært at holde hvidt..
    Det er smart når en rygsæk kan åbnes foran og ikke kun i toppen.. så få løse remme som muligt. De kan sidde fast alle mulige steder..

Det var lige lidt fra mig til at starte med..

Mvh
    morten

Anonym Anonym

Der er ikke noget værre end ting i lommerne, når man er ude at rejse. Kunne man ikke flytte lommerne op i en rigtig fed rejsejakke, der kan tåle regn og rusk? Jakken skal være let, og så må den meget gerne have vandtætte rum til I-pod og film mm.

Måske kan man lade sig inspirere af de der fede khaki jakker med masser af lommer, som krigsfotografer har på i film 🙂

Anonym Anonym

Hej jeg vil også godt støtte op om at det kunne være fedt med vandtætte lommer til fx kort/ papir.