This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Aussi

Efter 9 maaneders fantastisk ophold her i Sydney undtagen en lille ferie paa 3 uger, vil jeg ud og backpacke resten af min tid her i AU.
    Start efter d. 7 Februar ( da jeg har sidste arbejdsdag der)
    Slut senest d. 4 April
    Jeg er en fyr paa 23 aar, er uddannet kok og har arbejdet her i Sydney i forskellige restauranter. Jeg er frisk paa det meste, men vil gerne se saa meget som muligt uden det bliver for meget, og saa skal folk vere med paa at feste engang imellem heheh.

Min plan er, at jeg vil sydpaa, eftersom jeg har veret op ad ostkysten. Enten flyver jeg/vi til Melbourn eller lejler vi en bil/campervan og kore derned, derfor ser jeg at du/i har korekort, ( ogsaa det internationale ) Fra Melbourn vil jeg kore paa GReat Ocean Road til Adelaide. Om folk er med paa den vil jeg utrolig gerne til Tasmanien, maaske bare en uge, eller to. Men det er ikke nodvendigt. Jeg har ikke veret op af kysten fra Sydney til Brisbane, derfor er jeg ogsaa aaben for det. Men fra Brisbane til Cairns har jeg veret, derfor gider jeg ikke det. Og saa har vi New Zealand. Som jeg VIL ned og se. gerne 3 uger til 4 uger. Leje en campervan og bare futte afsted det skulle vere det mest fantastisk sted, og saa ogsaa i denne periode af aaret.

Saa kom med respons, jer som syntes dette lyder som noget, hvis i har forslag saa kom endelig med dem.

Mvh. Christian Pontoppidan

Anonym Dreamer

Hej… jeg ville bare komme med lidt gode råd, hvis det er okay.. Du må bare ikke gå glip af at køre i outbacken, det er uden nogen samlingen den største oplevelse i AU… bare køre i intetheden, og føle man er de eneste mennesker på jorden, er noget man ik må snyde sig selv for.. Men pas på de mange vilde dyr..
    New Zealand vil ik skuffe, lige meget hvor meget man end forventer af det storslået land…. En vigitg ting er selv og køre rundt der, busserne kommer slet ik ud til de fede steder…

Men rigtig god tur

Anonym kdahl

Hej

Jeg arbejder paa et rejsebureau i Melbourne og vil med glaede hjaelpe dig/jer, hvis I har spoergsmaael eller gerne vil booke noget.
    I er velkommen til at ringe paa vores gratis nummer 1800 993 069 (spoerg efter karina) eller maile mig paa karina-dahl@hotmail.com

kom ind og sig hej til mig i Melbourne
    CheapAZtravel
    111 barkly street
    st kilda

Haaber du/I maa faa en fantastisk tur 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account