This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MK

helloO.. vi er 2 kammerater der tager afsted til san fransisco den 7-7-07. vi køre saa videre ind i landet til 4-5 nationalparks, efter grand canyon tager vi til san diego videre til LA og saa slutter vi i san fransisco.
    Under turen til national parkerne køber vi et pas til alle parkerne, og sover i telt saa vidt muligt. i storbyerne checker vi ind på diverse hostels.

Spørgsmålet er saa: turen er ca 4-5ooo km.
    hva koster det ca i benzin, mad, indkvartering osv, turen er i 5 uger.

på forhaand tak
    mvh mick

Anonym Anonym

Hej Mick.
    Det er svært at give dig et fuldstændigt svar på hvor meget det koster, men jeg kan give dig nogle retningslinjer. Da jeg kørte gennem USA havde vi en Chevrolet Malibu og når den skulle fyldes helt op med benzin kostede det ml. 30-40 dollars. 1 gallon i USA (ca. 3.8 L) koster ca. det samme som 1 liter benzin i Danmark. Og så kommer det jo bare an på hvor langt jeres bil kan køre på literen. Mad er lidt billigere end i Danmark men ikke meget i skal nok regne med 25 dollars om dagen, men så er det også på et skrabet budget. Mht overnatning har jeg ikke prøvet at sove i telt i USA så det ved jeg ikke hvad koster, men en overnatninger på hostel eller motel koster ca. 20-25 dollars pr. mand, og det kan selvfølgelig også findes lidt billigere eller dyrere, det er bare gennemsnitspriserne.

Håber jeg kunne hjælpe.
    Lea

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account