Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528480
     Anonym

      Hej:)

      Vi er 2 drenge på 18 år, som rejser tl New Zealand i Januar/Februar 2010, med et working holiday visum. Vi har en del ubesvarede spørgsmål, som vi håber kan besvares i dette forum.
      -Udstedes working holiday visum kun i februar eller er det når man selv har behovet?
      -Vi regner med at være i ca et år. Hvor mange penge skal man have sparet sammen hjemmefra? vi ønsker selvfølgelig at arbejde en del på turen.
      -Vil i mene at man skal købe rejsen gennem et selskab, som alott? eller klare det selv og spare mulige penge?
      -Hvilke forskellige jobmuligheder findes i New Zealand og hvad er lønningerne sådan cirka?

      Hvis andre har lyst til at dele deres oplevelser med os ville det være til utrolig stor hjælp.

      Hvis du/i finder det nemmere at svare over mail, kan i skrive til nicklastofte@hotmail.com

      På forhånd tak for svarene

      Nicklas og Morten

      #3528994
       julie

        hej.
        jeg rejser selv til New Zealand med en veninde i August og vores planer er som jeres at arbejde os rundt. jeg har allerede fået mit working holiday og det er meget nemt. fra man ansøger og får godgendt sit visum har man et år til at rejse derned. fra den dag man så aktivere visumet, altså den dag man rejser derned og kommer ind ilandet bliver det aktiveret og gælder så et år fra den dag.
        vi rejser for os selv, og har begge været der som udvekslingsstudenter og ved at new zealand er et meget nemt land at rejse rundt i og at få arbejde i.
        mange backpackers arnejder med at plukke frugt men der er mange muligheder. prøv at gå ind på denne hjemmeside: anyworkanywhere.com, der kan i finde nogle forskellige bud på arnejde.
        håber i kan bruge det til noget.
        hilsen Julie

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account