This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!

Min veninde og jeg skal en tur til australien og vil gerne i den forbindelse besøge en lækker trope ø i en uges tid.
    Pris på transport og overnatning influerer på vores valg af øen samt naturen og knap så meget luksuøsiteten.
    Vi har fået anbefalet både Dunk Island og Fitzroy. Er der nogle der har erfaringer med en eller begge rejsemål?
    Vi glæder os til at høre fra jer.

Anonym Anonym

Hej!
    Ifølge denne Satellitkort og rutefinder findes der ingen øer i Australien, som hedder Dunk Island og Fitzroy.
    Mvh. Jesper

Anonym Anonym

Det må være et nyt The Beach 🙂

Anonym none

Hej!
    Det var mig, som kom med et link til en “Satellitkort og rutefinder”. Prøv, at bruge det omtalte link til at finde Dunk Island og Fitzroy.
    Mvh. Jesper

Anonym none

Hej!
    Jeg skrev ikke noget om at “øerne” ikke findes. Prøv, at bruge linket, som jeg gav dig.
    Mvh. Jesper

Anonym Anonym

Hej!
    Jeg fandt denne hjemmeside Great Barrier Reef Map hvor man ved at klikke på MAP 1 kan finde et kort, hvor Dunk Island og Fitzroy findes på.
    Mvh. Jesper

Anonym Anonym

Det er vel bedøvende ligemeget hvor øerne ligger – spørgsmålet gik på hvilken ø der var bedst, så dine links Jesper er ret uforståelige for mig når du ikke har noget konkret at byde ind med…

Anonym Anonym

Øh hvad mener du med at øerne ikke findes, det er da bare at slå op på google så kommer der flere links frem på begge steder??

Anonym Anonym

Hehe.. tak, men ja ingen tvivl om at de findes, men dvs. at ingen af jer kender noget til dem?

Anonym Henriette

Hejsa!
    Fitzroy Island er et vidunderligt sted! Det ligger ca 2 timer med båd ud fra Cairns i Queensland. Der er gode muligheder for at snorkle/dykke og trekking. Jeg vil anbefale max 2 dage på øen da den er lille. Go tur

Anonym Henriette

Hejsa!
    Fitzroy Island er et vidunderligt sted! Det ligger ca 2 timer med båd ud fra Cairns i Queensland. Der er gode muligheder for at snorkle/dykke og trekking. Jeg vil anbefale max 2 dage på øen da den er lille. Go tur

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account