This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jens

Hvis du “bare” vil snorkle, så findes der gode ture ud fra Airlie Beach lidt længere ned af Østkysten.

Her kan du både komme på en decideret snorkle-tur, men også sejlbådsture med overnatninger og stop ved forskellige øer.

Jeg vil foreslå du IKKE booker online, men bare møder op i Airlie Beach – det er altid billigere.

Go tur!

Anonym Donatello

Hej alle sammen!

Jeg tager til Australien her om 1 uges tid, hvor jeg starter oppe i Cairns. Jeg tænkte bare om der var nogle der vidste hvordan man kan dykke billigst muligt ved great barrier reef?
    Det skal siges at jeg bare vil snorkle, så det handler bare om 1 dags turer.

På forhånd tak 🙂

Anonym Soeren

Er du i laere hos eb.dk?? faengende overskrift.

hvis du ikke vil dykke, men bare snorkle saa kan du tage en dagstur fra Airlie Beach som Jens skriver.

Jeg er i byen lige nu, og har set skilte med priser paa omkring 80 AUD inkl et maaltid. du kan blive sejlet til revet paa jetski, eller baad.

har hoert at jetski skulle vaere kanon sjovt.

Jeg vil dog anbefale dig at proeve “discover scubaiving” det kan du goere paa en 2 eller 3 dages tur til whitsundays, det koster ca 350 Aud hvis man er god til at forhandle. jeg blev selv bidt af det, og tog derefter certifikat.

Anonym Donatello

haha, nej desværre ikke 😉
    Men I skal have tak for svarene og jeg vil bestemt glæde mig til at komme ned og dykke 🙂

Anonym Martin AJ

Har i allerede dykker certifikat?
    Hvis ikke skal i overveje om i skal på noget discover scuba, som soren snakkede om eller om i skal tage et certifikat (kan klart anbefale det, hvis man har pengene til det).

go tur når i når så langt, og nyd det for fanden!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account