This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rasmus

Hej
    Tak for svaret.
    Mit problem er at kæresten skal gå på spansk sprogskole i Guatamala city og i den periode vil jeg gerne tage min Divemaster 🙁

Mvh
    Rasmus

Anonym freelance

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med dykning i Guatamala?
    Mvh
    Rasmus

Anonym Rasmus

Hej.. Hmm.. dykning i Guatemala er vist ikke noget der har den store udbredelse.. du kan ihvertfald ikke dykke på stillehavssiden og da der kun er få kilometer på den Caribiske kyst er der ikke meget saltvandsdykning.. Så heller ikke en eneste der solgte ture..
    Ved Lago de Atitlan skulle der dog være mulighed for det!!
    Men.. jeg vil meget varmt anbefale at tage til Utila i Honduras(det samme visum gælder i alle 5 lande i området) Du kan nå øen på en dag i bus eller fly osv..

Anonym Max

Hej

Jeg har selv rejst noget i Guatemala. Mig bekendt er ikke noget dykning af betydning her. Men du kan jo tage en tur til Honduras. Jeg ved med sikkerhed at der er rig mulighed for dykning her. Jeg ved er der er selskaber i byen Livingston i Guatemala der arrangerer ture til Honduras. Muligvis vil du også kunne finde noget i Puerto Barrios.

Que te vayas bien…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account