This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym trolle27

Hej..

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående firma???

Anonym Jesper Jensen

De er åbenbart en del af dette:

Car Hire 3000, is part of the Travel Jigsaw group which has rapidly grown into one of the largest independent car rental brokers in Europe.

Anonym Torben Højsbo

Hej! – Vi står lige for at skulle leje en bil igen, og ovenpå en særdeles positiv oplevelse sidste gang vælger vi naturligvis ebiludlejning igen. Sidste gang maj/juni 2006 lejede vi en sprit ny Mercedes S350 i 12 dage, kørte små 5.000 km og betalte dkr. 5800 i alt. Firmaet er et brocker-firma, der har aftaler med flere af de store udlejningsfirmaer, vi fik bilen udleveret hos Avis (til 1/3 af listeprisen), men det kunne lige så godt have været hos Europcar, Hertz etc. Alt i alt venlig betjening, aftaler overholdes og til en pris der er ufattelig.

Anonym Anonym

Vi fik en sprit ny ny bil i Alicante. Husk I får bilen med fuld tank, og skal have lidt is i maven når i skal aflevere den tilbage, der skal tanken nemlig være tom. Firmaet er meget service præget, og vi havde ingen problemer. Vi tegnede dog en dækforskiring.

Anonym Henrik Juul

Vi havde lejet bil i USA – ingen problemer. Jeg havde forventet, at der ville være ekstra-forsikringer der skulle tegnes p.gr.a. den lave pris. Men alt var incl.
    Næste gang vi skal leje bil bliver det hos dem igen

Anonym Hanne Madsen

Jeg fandt den billigst pris på biludlejning i Spanien hos Ebiludlejning. Vi lejede en bil i 1 uge og fik til og med en gratis opgradering! Meget bra og rask service. Booker bil hos dem igen i påsken!

Anonym Helge

ebiludlejning.dk er bra og billig. http://www.biludlejning24.dk er og bra og rask service

Anonym lise

Vi har lejet bil et par gange i alicante og murca og det har være fint ingen ting at klage over,man skal bare betale for fuld tank når man afhenter selvom man ikke køre meget så det er lidt dyrt men de gør de fleste nu

Anonym Ole Olsen

Hej vil lige fortælle on vores oplevelse ved at leje bil hos Ebiludlejning , er lige kommet hjem fra usa hvor jeg/vi hade lejet en bil og efter en uge gik den i stykker men der kommer den gode service ind vi ringet en gange til firma da derefter sagde køre til lufthaven i Houston det står en ny bil og venter på jer fra da vi ringet og til vi kom tilbage var da gået en time det er mega flot service der var ikke noget med hvad er der galt og hvorfor og bla bla bla, det gik som som smør, så næste gang jeg skal leje i bil bliver de hos Ebiludlejning med venlige hilsen Ole Olsen,Odense

Anonym Flemming

DÅRLIG ERFARING;;;;;;;;;;;;;;;Har lejet bil gennem Ebiludlejning i Las Vegas luftahavn fra 9/6-09 til 24/6_09 skulle afhente den hos Dollar rent a car.havde betalt for alt hjemmefra, men da vi skulle skulle have bilen, blev vi opkrævet 128 USD for roadsafe (vejhjælp) jeg fik forklaret at fordi vi havde lejet gennem E biludlejning var dette ikke med i billejen, UHM, kontaktede DOLLAR rent a car da vi kom hjem, men de vil ikke retunere beløbet, selvom det var med i billejen, har desuden kontaktet ebiludlejning som endnu ikke har svaret (10 dage siden) har tidligere lejet gennem Hertz i USA uden problemer. Så måske bliver der givet store rabatter til Ebiludlejning som gør at servicen hos biludlejningsselskaberne er dårligere???.
    Min kollega havde lejet en Cabriolet i New York men da han skulle hente den fik han en alm familiebil med beskeden “take it or leave it”

Anonym Mikkel Nielsen

De svarer i hvert fald ikke, når man mailer dem! Desuden kan man ikke ringe til det opgivne telefonnummer fra en mobiltelefon!

Anonym Lisbeth Norre

Vi har altid lejet bil hos E biludlejning og ALTID været ufatteligt tilfredse sidst fik vi endda størrer bil end aftalt hjemmefra med automatgear. FIN FIN service I Malaga hvor vi ofte kommer når vi skal ned i søster huset. Lisbeth Norre

Anonym Peter

Vi har også lejet hos e biludlejning og være MEGET tilfredse. Vi fik sidste gang en Mers. Vito, da vi kun skulle have haft en ford galaxy. Til samme pris 🙂

Anonym jens petersen

Vi har før lejet hos e biludlejning uden problemer , men er netop vendt hjem fra L.A hvor vi havde lejet 2 biler. Vi fik ikke den klasse vi havde bestilt og i øjeblikket kæmper jeg med at de har trukket penge for begge biler hvor de siger vi har lejet en gps samt at vi ikke har betalt for en tank benzin selvom det står i vores aftale. Lidt skuffende når det sidst gik så nemt i Miami

Anonym Søren S

JEG VIL IKKE ANBEFALE E BILUDLEJNING TIL NOGEN!!!!jeg har haft en meget uheldig episode med dem.

Bookede en bil hos dem i fuengirola spanien i en periode fra den 12 feb til 17 feb.

JEG BEMÆRKER AT DE HAR LUKKET DA VI ANKOMMER TIL HOTELLET DEN 11 FEB.

Den 12 feb skal jeg afhente bilen, og kontoret er lukket??

Den 12 er en lørdag og den 13 feb er en søndag og der er der lukket jeg mailer til deres kundeservice, som synes det lyder mystisk. tirsdag henvender jeg mig på kontoret igen denne gang er der åbent, og spørger hvorfor der var lukket om lørdagen, og han sir at de havde åbent?? jeg har min booking med i hånden og sir til ham at jeg vil have bilen som jeg har betalt for,i de sidste 2 dage, han siger at så skal jeg skal betale for de 2 dage!!!
    Efterfølgende fik jeg em mail at de refunderer de to dage, så det kostede mig DKK 427,32, FOR INGEN TING!!! SÅ LAD VÆRE MED AT BRUGE DEM!!!!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account