Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3537359
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200033 bbp-parent-topic-3504176 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3537359 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Bjarne Bak

      Har gode erfaringer med E-biludlejning. Har lejet af dem i Portugal, hvor vi fik udleveret bil fra et alm. biludlejn.selskab. Til ½ pris af normalt. Og fik en større bil end vi havde bestilt. Ved forespørgsel på mail har de svaret hurtigt. Er nu igang med at leje bil hos dem i Spanien. Desværre kan de ikke garantere, at vi kan få sådan en Mercedes SLK, som de reklamerer med.
      MVH. BB.

      #3538970
       Henning

        Jeg kan absolut ikke anbefale ebiludlejning! Sidder pt. i USA hvor vi har lejet en Dodge Charger el. tilsvarende gennem ebiludlejning. Vi har lejet bilen i 80 dage med pickup et sted og drop off et andet sted. De kan åbenbart ikke håndtere så mange dage, så vi har fået 3 * 28 dage, hvor vi skal skifte bil 3 gange undervejs. Intet af dette har stået nogle steder i de bekræftelser vi har fået, eller i deres lejebetingelser. Nu skal vi så slås med dem efterfølgende, de har absolut ikke leveret nogen form for service / hjælp. Benyt dem kun hvis du lejer mindre end 28 dage, ellers vær på vagt!!!

        Mvh.
        Henning

        #3539841
         Ib Mortensen

          Hej.
          ALT BETALT!—var IKKE alt betalt.
          Har tidligere booket hos ebil, men gør det ikke igen. Bemærk at de negative svar er fra det seneste år. Har lige været i Irland og vores leje blev dobbelt så dyr, som booket. I følge vores faktura var alt betalt, men i Dublin kom så mange ekstra betalinger, som ikke var oplyst ved bookingen på nettet. Desuden er vores erfaring med efterfølgende service fuldt på linie med frustrationerne i svaret ovenfor. Kontakt hellere et af udlejningsfirmaerne, som er til stede i de lokale lufthavne direkte, og lav aftalen der. I den sidste ende er det billigere end gennem ebiludlejning.

          Med venlig hilsen
          Ib Mortensen

          #3541026
           Jacob Henriksen

            Undgå at leje bil gennem ebiludlejning.dk!!!!

            Undgå at leje bil gennem ebiludlejning.dk.
            Vi havde lejet en bil i Brasilien gennem ebiludlejning.dk. Bilen ville ikke starte flere gange og batteriet var på et tidspunkt helt dødt. Thriffty vi havde fået bilen igennem ville ikke hjælpe og vi kunne ikke komme i kontakt med ebiludlejning.dk hjemme i Danmark. På et tidspunkt “døde” bilen midt på motorvejen inden vi skulle aflevere den, hvilket betød vi ikke nåede vores flyver. Vi måtte vente 4 timer på motorvejen inden der endelig kom nogen.
            Ebiludlejning.dk har efterfølgende nægtet at kompensere os for alle vores ekstra udgifter. De har været så flabet at tilbyde os 5 % rabat næste gang vi lejer bil ved dem (aldrig!). Det er jo ingenting!

            mvh.
            Jacob

            #3541143
             Arne Øe

              Undgå e-biludlejning.
              Vi havde – via nettet – lejet 2 biler på Sicilien.
              På vores udskrifter stod med fede bogstaver “Paid in full!”
              Vi kunne imidlertid ikke få nøgler udleveret, før vi havde betalt en ekstra forsikring på ca. 1000 kr pr bil.
              Da vi kom hjem kontaktede vi e-biludlejning med ønsket om at få refunderet vores 2*1000 kr!
              Efter ca. 2 mdr. og mange mails fik vi refunderet 1000 kr for den ene bil. Trods mange henvendelser fik vi aldrig de resterende 1000 kr….

              Mvh
              Arne

              #3541144
               Arne Øe

                Undgå e-biludlejning.
                Vi havde – via nettet – lejet 2 biler på Sicilien.
                På vores udskrifter stod med fede bogstaver “Paid in full!”
                Vi kunne imidlertid ikke få nøgler udleveret, før vi havde betalt en ekstra forsikring på ca. 1000 kr pr bil.
                Da vi kom hjem kontaktede vi e-biludlejning med ønsket om at få refunderet vores 2*1000 kr!
                Efter ca. 2 mdr. og mange mails fik vi refunderet 1000 kr for den ene bil. Trods mange henvendelser fik vi aldrig de resterende 1000 kr….

                Mvh
                Arne

              Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log in with your credentials

              or    

              Forgot your details?

              Create Account