This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Trine90

Hej Derude.

Jeg vil gerne ud at rejse og opleve en hel masse efter at have arbejdet godt et års tid, men mangler en oplevelses lysten person at gøre det med. ;p Mine tanker er, at komme til australien og new zealand. Og så tage thailand på vej hjem evt. Jeg har tænkt, at rejsen kommer til at finde sted sidst på det her år eller starten er næste.
    Skriv endelig hvis det er noget for netop dig 🙂

-Trine

Anonym Maria

Hej Trine 🙂
    Jeg er pige på 21 som er ved at planlægge en rejse til Australien og muligvis New Zealand hvis pengene er til det. Jeg har planer om at skulle ud at opleve både outbacken og storbyslivet i Australien. Jeg vil meget gerne tager dykkercertifikat, lære at surfe, opleve en masse natur samt arbejde i Australien.
    Jeg søger en pige at rejse med ikke nødvendigvis hele rejsen da jeg gerne vil være afsted i 6-7 måneder, hvor jeg derefter tager en måned til USA.
    Hvis det er noget for dig, må du meget gerne kontakte mig.
    Med venlig hilsen
    Maria

Anonym piakc

Hej Maria 🙂 ! Jeg står også og vil ud og rejse, men dog kun en måneds tid i januar, da jeg begynder på skole d. 7 feb. Den ene måned må der gerne være meget gang i den, og jeg forestiller mig noget med noget surfing og ellers er mine planer bare noget med østkysten.. Det kunne være hyggeligt at have en at følges med derned osv.. Hvis det kunne være noget er du meget velkommen til at skrive 🙂

Anonym piakc

hov. det var selvfølgelig også et svar til Trine 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account