Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3543969
     AndersWHegelund

      Hej alle sammen! 🙂

      Jeg er en ung frisk fyr på 20, der i sommers afsluttede STX. I øjeblikket arbejder jeg i børnehave og tjener penge til min kommende rejse. Jeg skal til Australien som hoved-destination. Om turen så også går til NZ, Fiji el.lign. er helt i orden med mig! Men jeg mangler bare en rejsepartner! (k/m) fra 18-25 år. Jeg foretrækker også at sætte mig sammen med min rejsepartner og arrangere nogle dele af turen og det kunne være fedt hvis du gad rejse sammen fra start til slut! 🙂
      Jeg er en åben og imødekommende fyr, som utrolig gerne vil se Oceaniens fantastiske natur, prøve at springe i faldskærm, dykke, surfe, opleve landets kultur, befolkning og meget mere.
      Jeg tænker umiddelbart, at jeg vil rejse 2-3 måneder og ikke aaaalt for dyrt.
      Desuden overvejer jeg at rejse igennem selskabet ALOTT, som med deres “working holiday” løsning tilbyder at rejse og arbejdepå skift.

      Er det noget for dig, så skriv endelig! 🙂

      – Forresten, så har jeg slet ikke besluttet mig for hvornår jeg vil rejse endnu, så kom evt. med nogle bud og gode idéer?

      Mvh Anders

      #3543998
       Travelmate.dk

        Kære Anders,

        Du er meget velkommen til også at forsøge dig på Travelmate.dk, hvis ikke allerede du har haft heldet med dig herinde. På forhånd rigtig god tur!

        Mange rejsehilsner,
        Daniel Johansen fra Travelmate.dk

        Bliv inspireret, få gode råd og hjælp til din planlægning, eller find en rejsepartner. Besøg os på http://www.travelmate.dk

        #3544420
         mia

          Hvornår og i hvad prisklasse ca? 🙂

          Mvh mia

          #3544421
           AndersWHegelund

            Hej Mia. Jeg har “desværre” allerede fundet en rejsepartner og jeg rejser om en måned 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account