This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dennis21

Hej alle:-)
    Jeg er ved at planlægge en rejse, hvor den skal gå hen ved jeg ikke præcis endnu, men jeg tænker meget på USA. Vil meget gerne hele turen rundt, vest/øst kysten samt tværs over, jeg står i en situation hvor jeg ikke kender nogen som går med samme ønsker lige nu, og derfor overvejer jeg at tage afsted alene.
    jeg vil rigtig gerne hører fra alle som har noget erfaring på dette område, nogen som måske har rejst alene? men alle er velkommen til at byde ind med deres mening, for jeg ønske en social tur hvor man kan møde en masse mennesker. Så spørgsmålet er også om USA overhoved er det rette valg hvis man rejser alene, her tænker jeg selvfølgelig på de lange distancer meller byerne. Alle er velkommen, hører meget gerne fra jer:-)

Anonym rhc1989

Har selv i tankerne om at tage en tur igennem noget af USA, dog har jeg lige et 1½ års tid før jeg er færdig uddannet.
    Men jeg tror du vil få en del mere ud af at tage afsted med en anden – at have en man kan snakke om oplevelserne, og evt. opbygge et rigtig godt venskab med ( hvis du finder en herinde fx. )
    Derudover vil jeg gætte på det er en hård kamp på de lange distancer, som du selv siger 😉

Men super ide, der er rigtig mange ting at se ovre i USA, det kræver en del planlægning hjemmefra – men er sikker på det er en oplevelse for livet 😉

Anonym Anonym

Ja du har nok ret i at det helt sikkert ville være meget federe at rejse med en, netop så man kan dele oplevelserne, også så man heller ikke kommer til at føle sig ensom. jeg kender nogen stykker som har været i New Zealand og de rejste alene og de sagde at det var at foretrække fordi man automatisk blev mere social med andre mennesker, men det er self også fordi at i New Zealand kører der en bus på hele øen hvor man så hopper af og på som man vil, og derfor så følger man jo bar strømmen:-) og blir kastet ud i det.