This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!
    Hvis du skal arbejde i Australien har du brug for et Working Holiday Visa – jeg mener også at det giver mulighed for at studere nogle måneder.
    Du kan selv søge det på http://www.immi.gov.au og ja, det tager ikke så længe at få det godkendt!
    Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål. Jeg kom hjem i september efter et år i Australien.
    GLÆD dig!

Anonym Emilh

Hej derude

Jeg har planer om at rejse til Australien i foråret 2013.

Mine planer er at rejse dernede i et par uger, også tage på en sprogskole i 12 uger, østlige del, hvor jeg gerne ville bo på en form for kollegium. Deri, kunne det være fedt, hvis der evt. var en anden som ville med ? (skriv gerne) Overvejer at tage Lisa! sprogskole, eller Eurostudy. Nogen der har erfaringer med dem ?

Efter de 12 uger, har jeg planer om at arbejde lidt i Australien, helst den østlige del, og ja, så længe jeg nu har lyst til det.

Jeg vil gerne vide, hvor man evt. kan finde et sted hvor man kan bestille et visum til både arbejde og skole ? og hvor længe det tager at få sådan et hjem ?

Hilsen Emil – der sikkert sidder inde med andre spørgsmål

Anonym Anonym

Ja, med et Working Holiday Visa mener jeg, at du må studere i op til 4 måneder… Hvis du søger det på siden, der er nævnt ovnfor, så burde det ikke tager mere end et par timer 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account