This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MathiasDitlev

Hej derude!

Min kammerat og jeg har tænkt os at bestille en enkeltbillet til USA her om ca. 10 dage. Vi vil gerne være hos et familiemedlem i et par uger, før vi rejser videre og tænker først at bestille den videre billet, når vi er derovre.

Er der nogen der har erfaring med enkeltbilletter til USA? Må vi det, eller skal man have en returbillet eller en videre billet, når man lander i landet?

Hilsen
    Joachim og Mathias

Anonym MathiasDitlev

Jeg har selv fundet svaret –

Man SKAL have returbillet eller videre billet for at få ESTA. Og da ESTA er krævet for overhovedet at komme ind i USA, ja så er der ikke noget at gøre 🙂

Anonym Tine
    Anonym MathiasDitlev

Ja 🙂

Anonym r

man skal ikke have et esta når man er fra danmark mener jeg..?

Anonym MathiasDitlev

Jeg vil gerne give 14 dollars for at være på den sikre side. Tror du ikke, at det er klog nok? 😉

Anonym Anonym

Du skal have esta selvom du er fra Danmark.

Det er ved at være tre år siden efterhånden, men jeg fandt en vej uden om problemet med at komme ind i USA på en enkeltbillet. Det jeg gjorde var at købe to separate enkeltbilletter en fra København til New York og en fra New York til København. Den sidst nævnte billet var en billet der gav mulighed for fuld refundering, hvis billetten blev afbestilt. mener denne type billet kostede omkring 7000kr. efter jeg kom igennem lufthavnen og kunne forevise en returbillet, kunne jeg derefter bare ringe og afbestille billetten og vupti så blev alle pengene sat tilbage på min konto og jeg stod i USA uden returbillet 🙂
    Jeg ved ikke om det stadig er en mulighed, men det er da noget du kan undersøge.

Mvh Nicolas

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account