This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg skal til Australien i Januar 2010 og vil gerne hører om nogen kan anbefale alott som selskab?

– jeg har været til informations møde, og det lyder meget tiltalende med deres service og sådan.
    Jeg synes bare det lyder for godt til at være sandt, med deres tilbud og sådan. Så hvis der er nogen der har rejst med dem, ville jeg gerne hører fra dem.

Mvh Sune

Anonym Krarup

Hej sune.
    Jeg har ikke selv rejst med alott, men en god kammerat er lige kommet hjem efter ½ års jordomrejse arrangeret af alott. Han har kun gode ting og sige om selvskabet.

Jeg rejser selv til australien om 2 dage, men har valgt og arrangere turen selv, og på den måde spare nogle penge. Skulle jeg have købt turen ved alott ville prisen ca. være 15.000 kr, men da jeg selv har planlagt det hele, har jeg fået turen for omkring 8.000

Det er ikke noget problem og klare det hele selv, men der er dog nogle få ting som du ikke kan få, hvis du ikke køber rejsen af alott (så vidt jeg ved). Eksempelvis kan du ikke selv købe et medlemsskab til WTC, som giver dig adgang til gratis internet forskellige steder i australien.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til og skrive til mig på jbkrarup@gmail.com

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account