This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne-John

Hej.

Mig og min kæreste skal til Australien efteråret 2012. Vi snakker om at købe et letvægtstelt som vi kan have med i rygsækken, men vi er i tvivel om det er en go ide, om vi ville få det brugt i forhold til at vi skal slæbe på det. Man kan jo overnatte gratis i nogle af nationalparkerne, så måske man kan spare nogle penge, men er det det værd i forhold til besværet?

Anonym Karin

Hej
    Det kommer vel an på hvordan i vil rejse rundt.
    Uden at vide det tror jeg at hvis i vælger bus skal i glemme teltet – i kommer vist ikke i nærheden at national parkerne. Men hvis i vil købe eller leje bil er i jo selv herre over vejen. Mange sover i bilerne, madres bag i eller også køber/lejer man en mindre autocamper – vi lejede en – på størrelse med en Hi-ace. Her kan du sove og har også muligheden for at lave mad. Hvis i vælger at køre i egen bil så kan det anbefales af købe en kortbog -“camp five” eller hvad nr de nu er nået til. Her er der vist alle de billige og gratis overnatnings muligheder der er. Vi gav 50 $ for den og sparrede rigtig mange penge på overnatninger.
    Go’ tur.
    Karin

Anonym Ahlborn

Som Karin siger kommer det meget an på hvordan man vil rejse. Personligt er jeg stor tilhænger af hostels og de billigste værelser, dorm rooms, da det typisk er der andre backpackere bor, og man møder derfor en masse mennesker disse steder og kan udveksle erfaringer osv.

Hvis i vil lege en camper, kan i evt. lege en wickedcamper: http://www.wickedcampers.com.au/
    Prøvede det ikke selv, men de er overalt i australien.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account