Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 2 uger, 3 dage siden af bills.

• Forfatter
     simka
    Deltager

Jeg sidder og overvejer, om der egentlig er forskel på CBD topskud, der dyrkes i væksthus, og dem der kommer fra udendørs dyrkning. På nogle produkter står der “væksthus” i navnet, og prisen er lidt højere, så jeg gætter på, at der må være en forskel i kvaliteten. Jeg går efter noget med høj CBD procent og god aroma, men jeg vil også gerne forstå, hvad forskellen betyder i praksis. Er der nogen, der har prøvet begge typer og kan sige, om man mærker forskel på dem?

kosia
      Deltager

Jeg har prøvet begge typer, og jeg synes, det afhænger af, hvad man går efter. Jeg købte mine via https://cannabislight.dk/kategori/topskud/ , hvor de skriver tydeligt, om det er væksthus eller udendørs. Mango Væksthus har for eksempel 19–21 % CBD og en meget intens duft, fordi planterne får mere kontrollerede forhold. Udendørs topskud har tit en lidt mere naturlig og frisk aroma. Begge dele er gode, men væksthusversionerne føles lidt mere ensartede i kvalitet.

bills
        Deltager

Det giver god mening. Jeg tror, mange vælger væksthus topskud, fordi de er mere forudsigelige, men udendørs versionerne kan også være spændende, især hvis man kan lide den mere rå duft. Det vigtigste er, at begge typer bliver testet og holder sig under THC grænsen på 0,3 %. Så længe man ved det, kan man roligt prøve sig frem og finde sin favorit.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account