This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Crybaby

Hej! Hvis der er der nogen, som har erfaring med at finde en rejsepartner på nettet, både god og dårlig erfaring, vil jeg meget gerne høre lidt om det !

Anonym Charlotte

Hej. Jeg fandt en rejsepartner på nette, da jeg skulle ud og rejse i 5 mdr. og ikke ville rejse alene.. Det gik fint i starten.. Når man ikke kender hinanden så godt, så har man en masse og snakke med i starten.. Og ens “linje” er vist lidt længere..” Men efter 2 mdr. gik det helt i vasken.. Vi kunne bare ikke mere, og vi valgte at rejse fra hinanden.. Man er jo altså sammen 24 timer i døgnet! – På intet tidspunkt på resten af turen følte jeg ensomheden, da man jo konstant møder nye mennnesker..! Selvfølgelig, er der nogle lande hvor det bare er bedst at være 2..!

Den Rejselystne

Hej!

Jeg fandt ligeledes en rejsemakker på nettet, til min 2. Interrail. Jeg havde rejst alene før, så dette var nyt for mig.
    Det var en kvinde og vi mødtes nogle gange i DK, inden afrejse og vi var rimelige enige om, hvor vi sku’ hen og var meget positive fra start af! Men denne Interrail med DSB blev ikke lutter lagkage. Vi havde nogle små skænderier undervejs og blev vidst “redet”, på turen fra Madrid til Barcelona, da vi mødte en brasilianer. Han blev vores ven og min rejseveninde tog ud og så noget af Barcelona, sammen med ham, mens jeg tog en tur rundt på egen hånd! Dette var faktisk lidt befriende og jeg tror nok, at kunne konkludere at der er en vis fordel ved at rejse alene, men modsat også et savn selvom man møder mange på sin vej…

Læs evt. min beretning: “Udfordringen” her på sitet!

MVH. Den Rejselystne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account