This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym monamiss

Vi påtænker rejse til dec 2013 i ca. 2 måneder. Vi rejser med vores to drenge på hhv 3 og 5 år. Hvor mange lande er det realistisk for os at besøge? Hvad er der af spændende ‘aktiviteter’ til børnene. Tænker både strand og storby for afvekslingens skyld? Chp-Jakarta (3-4 dage) – Lombok og Giliøerne – Filippinerne? – Vietnam – Singapore (3-4 dage) – Cph. Hvad skal vi regne med til budget? Og kan vi overhovedet nå at planlægge turen ordentligt? Håber der er nogle gode svar derude. Mange tak. Vh Mona

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej Mona.
    Alt for mange lande på 2 månder og med to börn,
    Mit forslag til jers rejse.
    Er at i flyver til bali,da Jakarta er en by med 18 millioner indbygger,det er letter med Bali,Find et godt hostel ved kuta beach og slappe af nogen dage efter den lange fly rejse, efter nogen dage kan i rejse lidt rundt på bali, derefter ud på Gillöerne og lombok,Efter 3 uger i paradis kan i flyve til singapore og det passer fint med 3 dage, husk og besöge den danske sömands kirke,de dansker der bor og arbejder i singapore besöger sömands kirken med ders börn, så en mulighed for jers börn og möde andre danske börn,tjek det ud, de har et kanon zoo,som jers börn ville blive glade for,Så flyver i til Thailand,hvor i hygger jer på de mange flotte strande med god mad og gode forhold til jers börn,krabi by,har cafe Europa min ven henrik ejer stedet,krabi er et fedt sted med familie, i kan også tjekke ud koh pan nang,Thaier er rigtig gode til börn,börne venlig land at rejse i,Husk Mona når man rejser med sine börn skal man nyde og vaere sammen som en familie og det kommer i ikke til hvis i skal rejse 3 lande på 2 månder, i har brug for ro og hygge,ellers går jers börn kolde,hvis du vil til vitenam flyver du til hanoi,rejser ned mod saigon,vitenam er et fedt land ,steder som na trang og hoi an,fra saigon flyver du til manalia, og vider ned på en af de mange flotte öere,derfra hjem til DK,Indonisen har sommer samme tid som os, så jeg ved ikke om vejert er ok i Dec,tjek det ud,familien på farten i östen pris i lomme penge 45000 kr,så kommer jers flybilletter ved siden af,forsikring,har du et masta card med forsikring er i daekket i to månder tjek det med din bank,Hvis jeg var jer ville jeg rejse i Thailand,Derfra Til vitenam tilbage til Bangkok og hjem til Dk Fra Bangkok god rejse, i har brug for mere tid,lars

Anonym Stanleyript

Good Day
    I want madly to meet you and spend the evening in dvoem
    Click here!..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account