This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tonol

Vi er en familie på 4, to voksne + 2 drenge på 5 og 8. Vi skal på 2,5 måneds forældreorlov i NZ og sydøstasien fra 16. januar. På vejen har vi et stopover på 4 dage i Brisbane. Vi leder efter et (relativt billigt) og familievenligt sted at bo. Nogen erfaringer der kan gives videre?
    Der er en jungle at søge på nettet!

Anonym (L)

Da jeg var i Australien boede vi på et par hostels som havde aldersbegrænsning, men vil dog også sige at vi så en del familier rund omkring og de må da også ha haft tag over hovedet. Hvad med at bruge http://www.hihostels.com det er den sammen organisation som Danhostel er under. Kunne ikke forestille mig at de gør brug af aldersbegrænsning (uden jeg dog ved det med sikkerhed)

Anonym Anonym

Da der endnu ikke har nogen der har svaret endnu, vælger jeg lige selv at fortsætte mit indlæg. Fandt 2 Hostels der så egnede ud, via et link fra denne side. Sendte forespørgsler afsted og fik lynhurtigt svar fra den ene at, I quote: “we do not cater for children”. Så er det jo at jeg godt kan gå hen og blive lidt nervøs, når vi skal rejse rundt med 2 børn i 2,5 måned. Håber ikke at det er almindeligt at børn ikke er velkomne på Hostels. Vi har i hvert tilfælde nu booked rum på Valley verandas som reklamerer med at være familievenligt!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account