This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NathalieFriis

Vi er to piger der arrangerer en rejse til Australien i 2 måneder fra ca. 3. november – 5. januar 2009.

Vi planlægger at køre fra Sydney – Cains. Er det realistisk, eller bliver turen for lang når vi kun har 2 måneder?

Hvor mange penge skal vi regne med at bruge på sådan en tur? Vi vil gerne leje en bil, men ellers leve så billigt som muligt. Flybilletten har vi købt.

Håber på masser af svar og gode råd!

Anonym Anonym

Jeg kan kun svare på tidsspørgsmålet. På to måneder vil I sagtens kunne nå strækningen fra Sydney til Cairns. Det kan gøres på en måned, men med 2 til rådighed får man sikkert flere oplevelser med.

Anonym apa

enig i, at i har tid nok, jeg tog turen paa knap to maaneder og jeg havde tid til det jeg ville.

Ang. budget saa afhaenger det af hvad i vil opleve, hvor meget i vil feste osv. hvis i tager bus vil jeg skyde paa 500-600 kr pr. person pr. dag.
    Men ved ikke med billeje, det vil blive noget dyere.

Tjek evt. Lonleylplanet for at faa et indtryk af priserne i Australien 🙂

Anonym louise

på 2 måneder, kan i også nå ind til Ayers Rock. Det kan KRAFTIG anbefales. Der kan i flyve fra fx Cairns, eller købe en pakkerejse hvor i så køre hele vejen fra Cairns og ind til Alice Spring, hvilket også kan anbefales. Mener det tager ca 1 uge at komme fra Cairn til Alice. Og så ville jeg bruge 3-4 dage på at komme ind til The Olgas, Ayers Rock og Kings Canyon.

Go fornøjelse med planlægningen.

Anonym Thomas

Gør jer selv den tjeneste og tag lidt ind i landet og se mere end kysten

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account