This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia.Kjær

Hej Alle:)

Vi har en måned til at komme fra Sydney til Cains i maj næste år. Kan det betale sig at bruge en uge på Fiji? Og hvor skal man købe billetter henne hvis det er? Er det bedst at gøre hjemmefra eller dernede? Og rejser man så til og fra Brisbane?
    Og hvad ligger priserne ca på?

PFT:)

Anonym Dennis

Hejsa. En uge på Fiji er klart at anbefale.

Jeg købte min Fiji billet incl pakke med bådtransport, mad, hotel, blot 8 dage før afrejse til Fiji. Jeg købte den i Byron Bay (impulskøb :-)) i en lokal travel-butik – manden jeg købte den af havde selv været der og gav mig et rigtig godt indblik. Man kan købe Fiji rejser i næsten alle turistbyer på Australiens østkyst, gør det dér, ikke fra Danmark.

Prisen for fly tur/retur 8 dage, bådtransport retur, hostel og mad lå på ca. 3800 dkr.

Jeg havde en enkelt nat i Nadi, dagen efter gik turen til havnen for at tage en båd til een af de mange øer der ligger på vest/nord-kysten af hovedøen Viti Levu – øen hed Mantaray Island, lokalt kendt som Nanuya Balavu – der var jeg i 6 dage, før turen gik retur til endnu en enkelt nat i Nadi.

Man rejser fra Brisbane til Nadi(Fiji).

Om det så er nok med 3 uger i Australien, det bliver at prioritere hvad man så vil nå at se dér.

mvh
    Dennis

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account