Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524112
     LSigh

      Hej,
      Jeg er nu i Sydamerika med en veninde, og det var meningen at hun ville foelge med hele vejen til vores hjemrejsedato, den 3. juni. Men hun tager hjem efter vi har vaeret i Sydamerika, omkring den 17. april, pga hjemve.
      Saa jeg ville hoere om der er nogle paa Fiji fra den 20. til den 25. april? Og i NZ fra den 25. april til den 8. maj? Og i Australien fra den 8. maj til den 3. juni? Det kunne vaere laekkert at rejse sammen med nogle – isaer paa Fiji, hvor jeg hovedsageligt havde taenkt mig at Windsurfe! Men skriv endelig, hvis du tilfaeldigvis skulle vaere samme sted og samme tid som jeg!
      Lidt info: Jeg er 19 aar, pige, og fra Aalborg – og meget nem og afslappet at omgaaes!

      #3524128
       Andrea

        desværre er i aus hele april 🙂 lyder elilers fedt!

        #3524144
         Anonym

          Hej – jeg er i NZ cirka fra. d. 27. april – 16. maj og leder efter nogle af vandre med. Regner med at tage på Kiwi Experience tur, men vil gerne nå The Routeburn track også (3 dages vandretur) … har det interesse…?

          #3524162
           Anonym

            Hej,
            Ja, det har ret meget interesse! Jeg har vaeret i NZ foer, men der fik jeg ikke mulighed for at hike, og det er faktisk et af mine hovedmaal med den her tur.
            Derudover har jeg ogsaa bestilt en Kiwi Experience tur gennem Kilroy – dog kun til Nordoen..

            Er det muligt at faa din mail?

            – Line

            #3524219
             LSigh

              Til Andrea – du skulle vel ikke ogsaa vaere i Australien i maj maaned?

              #3524260
               Ace4000

                Hey!
                Hvor i Australien regner du med at rejse?
                Min kæreste og jeg tager turen fra Cairns til Melbourne med OZexperience langs østkysten fra 8. april til starten af juni ca…

                #3524279
                 LSigh

                  Hej Ace4000,

                  Jeg har ogsaa planlagt at tage oestkoesten – ogsaa fra nord af og saa ned efter… .
                  Jeg vil vaere i Australien fra den 8. maj til 3. juni, men det kunne da vaere laekkert at moedes!
                  OZexperience er det samme som Kiwi experience, ikke?

                  #3524556
                   Marie-Louise

                    Ey!…

                    Jeg tager turen den anden vej. Sydney til Cairns med Oz-experience fra 26. marts til d. 14. maj. Derefter tager jeg en tur med Adventure Tours fra Alice Springs til Darwin. Jeg er formentlig oppe omkring Cairns omkring d. 8. maj.
                    Hvordan kan det være I tager den fra nord og nedefter. I rejser jo mod dårligt vejr 😀
                    Jeg er absolut frisk på at mødes, så skrive endelig!

                    ml.larsen@sol.dk

                    Hilsen Marie-Louise

                    20 år, fra nordjylland (Aars). Rejselysten og eftersigende også nem at omgåes 🙂

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account