Hvis du leder efter et hyggeligt sted med søde sager i København, kan jeg anbefale Sweetway https://sweetway.dk/ Det er en dessertbutik og café på Frederiksberg, hvor de laver kager på bestilling, bløde småkager, cheesecakes, cupcakes, is og andre lækkerier. Her lægges der vægt på friske desserter og sprudlende smagsoplevelser, og blandt de populære varer finder man halo-halo, husets cookies og specialdesignede kager. Det er et besøg værd, hvis du ikke bare er på udkig efter en dessert, men et smukt sted med spændende bagværk og et stort udvalg af søde sager til te eller til en fest. Butikken byder på desserter med en fantastisk smag, generøse portioner og en hyggelig atmosfære. Sweetway er et godt valg, hvis du leder efter en gavekage, en sød snack eller et afslappet besøg for at finde noget usædvanligt og friskt.