Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3509309 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     none

Hej er der nogen der har erfaring med at bestille flybillet hos Flybillet.dk?? Da jeg overvejer at købe en ret dyr billet gennem dem,ville jeg lige høre jeres mening og erfaring med dem.
      Tak

Anonym

Jeg har også bestilt flybillet gennem flybillet, og der er ingen problemer. Jeg måtte aflyse min rejse to uger før afgang, og fik alligevel alt tilbage undtagen et gebyr på 2500. Et godt selskab, og deligt med et tlf. nr. man også kan ringe til ved spørgsmål. Det fungerer i hvert fald! 😉

Anonym

Jeg har også bestilt flybillet gennem flybillet, og der er ingen problemer. Jeg måtte aflyse min rejse to uger før afgang, og fik alligevel alt tilbage undtagen et gebyr på 2500. Et godt selskab, og deligt med et tlf. nr. man også kan ringe til ved spørgsmål. Det fungerer i hvert fald! 😉

Anonym

Købte for 1 år siden ved flybillet.dk – ingen problemer.

Peter Vejrum Terp

Generelt er der sjældent problemer ved at booke online, om det så er er Flybillet.dk eller et andet selskab.

Nu skal vi jo reklamere lidt for os selv, her på Backpacker Planet. Så jeg vil bare lige nævne at man også kan købe flybilletter på Backpacker Planet, det sker i samarbejde med Travelmarket og Check Point Travel. Du kan booke flybilletter her: Flybilletter på Backpacker Planet

Generelt vil jeg nok sige at jeg ville prøve at sammenligne priser sådan lidt rundt omkring, da der kan være meget forskel på prisen for den samme rejse.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account