Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200022 bbp-reply-position-1 odd post-3500685 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     allan

Hej backpackere.

Når man skal købe en returbillet, men hvis man ikke kender hjemrejsedatoen helt præcis, hvad gør man så??

Jeg håber på hurtig hjælp da jeg skal have købt billet til NZ meget snart. Tager afsted en gang i februar regner jeg med.

Karin

Hej,

Du køber en åben billet, der er gyldig eks. et år, og så kan du undervejs ændre hjemrejsedato. Jeg vil tro, at du i de fleste tilfælde i udgangspunktet skal sige en foreløbig hjemerejsedato til flyselskabet, men den kan så ændres.

Karin

Allan

Jeg har kigget lidt rundt og foreløbig set, at man for $50 kan ændre dato på mange flybilletter….så det er nok måden at gøre det på. Jeg har alligevel en ganske god ide om hjemrejse dato.

tln

Hej Allan

Du kunne jo også spørge hos et rejsebureau. De har normalt et godt overblik over de forskellige muligheder.

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account