This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Skovlund12

Nogen der har gode tips til hvilke rejseselskaber der tilbyder de billigste rejser?

Har søgt her på siden, men er prisniveauet omkring de 10000-11000 ??

Anonym Peter

Hejsa hvem der tilbyder den bedste pris på flybilletter kan meget vel afhænge af tidspunkt, klasse etc.

Derfor vil jeg anbefale dig at prøve at sammenligne priser på en anden sektion på Backpacker Planet – Sammenlign Flypriser

Her kan du sammeligne priser for en lang række selskaber, typisk er Seat24, Super Saver og Travelstart billigst, men prøv dem alle for at finde det bedste resultat.

Anonym Schick

Jeg har koebt min billet ved kilroy, hvor man kan faa den ned til 8000kr og hvis du vil andre steder, fx et stop i asien eller til new zealand har de gode tilbud paa det. Men kig dig lidt omkring og book i god tid, det bliver kun dyrere hvis du venter.

Anonym Conni

Tjek med Kilroy Travel, Jysk Rejsebureau, Wasteels Rejser og måske et par andre bureauer.

Så er du mere sikker – ved at købe ved et bureau sidder der en professionel rejseagent der nogle gange finder billigere priser end man kan finde online.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account