This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej
    min kæreste og jeg skal også afsted til Australien snart i et år, vi har så gjort det vi købte en retur billet. Vi tager afsted 17. januar, men da vi bestilte den i marts og rejseselskabet kun kan bestille billetter et år frem, gør vi det at når vi kommer til australien ændre vi blot datoen for vores hjemrejse, det koster ca. 1500 kroner at få det ændret, men så kan du tilgengæld også blive der i et år.

Men med hensyn til hvad du skal gøre og om du kan komme ind i landet uden en retur billet ved jeg ikke noget om.

VH
    Christina

Anonym Claus

Oftest er det meget dyrere at købe to enkelt billetter frem for en retur.

Der er en risiko for at flyselskabet ikke vil tage dig med ombord, fordi du ikke har nogen returbillet.
    Du kunne også blive afkrævet at skulle betale en billet i Australien til dyre penge.

1) Ring til flyselskabet og hør om deres oplevelser med folk, der kun har en enkeltbillet.

2) Ring til enten Kilroy eller Jysk Rejsebureau og få dem til at lave en billet til dig. Evt også til Team Benns.

3) Ring til den australske ambassade i Berlin

http://www.germany.embassy.gov.au/beln/visiting_australia.html.

Mvh

Claus

Anonym OlafFO

Jeg skal til Australien snart (02 nov), men jeg har ikke nogen flybillet ud af landet. Jeg skal være der på et working holiday visa.

Jeg skal være der i 1 år, så jeg ved ikke hvornår jeg rejser ud af landet. Well om 1 år sefølgelig. nogle sider på nettet kan man ikke købe en billet med udrejse i Oktober 2010.

Andre stender er det i Juli, men man kan kun vælge den billigeste løsning som man skal betale hvis man skal ændre og man kan ikke vælge den dyreste løsning, hvor man kan ændre billetten så ofte man vil.

Er det nødvendigt at have en billet ud af landet ?

hvis man nu køber 1 billet til New Zealand (skal der bagefter AU) sidst i okt. 2010 er det ok eller godtager myndighederne det ikke fordi det er tæt på AU?

Tak

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account