This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!
    Jeg vil gerne flyve til USA her til foråret, jeg vil gerne høre hvordan det er nu blevet, hvis nogen af jer har prøvet for nyligt.
    Dvs. hvad man må have med i flyet, om man må have tøj på (det håber jeg) men der er vist noget med at cola, det går ikke. Hvad med madpakker (flymad=dårlig mave) & fordi jeg får noget speciel kost.

Anonym Anonym

Hej,

Du må hverken have mad eller drikkelse med om bord. Det gælder alle rejser, uanset destination. Ellers kan du læse mere på
    http://www.highways-usa.com/rejsetips/indrejse.php
    Husk kuglepen til og udfylde formularer i flyveren.
    God tur 🙂

Anonym camillabacher

Se de nye regler for hvad du må medtage i håndbagagen på

http://www.cph.dk

Der er ikke så mange drikkevarer i emballager under 100 mL, så det ville jeg bare få i flyet. De er generøse med hvad man kan få af colaer og juice og den slags. Jeg kan ikke se at mad er omfattet af reglerne, med mindre at det er flydende (fx suppe). En banan er OK! Du skal bare spise den på flyet, da du ikke må tage ferske madvarer ind i USA.

Anonym Jacob

Hej

Vi skal til Atlanta om kort tid. Må vi gerne tage oste som gaver med i bagagen – altså madvarer. Jeg kan læse, at vi ikke må have frugt og grønt eller fersk kød med. Men, hvad med oste?

Anonym Anonym

Tak for svarene. Jeg tænkte nu på kufferten – om jeg måtte tage specifikt ost med i kufferten – ikke i kabinen. De regler kan jeg godt se.

Anonym Birgitte Repenning

Må jeg tage ost der er forseglet i lukket plast, med til usa i kufferten – skal til wyoming?
    vh Birgitte

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account