This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg har endelig bestemt mig, og jeg skal afsted til Australien med Alott til august.
    Men jeg er kommet lidt i tvivl mht. rejseforsikring. Jeg rejser med et working holiday visa, og skal derfor have en rejseforsikring, som selvfølgelig også dækker når jeg er ude og arbejde.
    Men mine forespørgsler hos bl.a. Europæiske rejseforsikring tyder på at de ikke har en ansvarsforsikring for arbejdssituationer.
    Er der nogen, der har efaringer med dettte? Og som kan anbefale mig en forsikring?

Mvh.
    Mathilde

Anonym Anonym

Spørg hos Alott – de kan helt sikkert hjælpe dig.

Anonym none

Problemet er, at de selv foreslår en forsikring, men jeg er ikke helt sikker på troværdigheden. Egentlig vil jeg helst have forsikring hos et firma man er helt 112% sikker på. Så jeg ville gerne høre, hvad andre har gjort, når de har været på et working holiday visa i Australien.

Anonym LenetteNIelsen

Hey! HVornår rejser du afsted i august? Skal også rejse med alott i august, nærmere den 22.august.. ? Har selv bestilt deres forsikring og synes altså den lyder udemærket!!
    Mvh. Lenette!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account