This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Julie-Elisabeth

Hey 🙂
    Da jeg overvejer at holde nytår 11/12 i enten Sydney eller evt. Melbourne, vil jeg meget gerne høre hvilken erfaring i har med det??

Er der nogle fede steder; restauranter, clubs, cruises, strande m.m., hvor man bare Må tage hen? Og bliver der evt. holdt et særligt nytårsevent det pågældende sted?
    Er der nogen der selv skal fejre nytår i en af byerne?

Herunder skal det lige tilføjes, at jeg som ung er ude efter et sted, hvor der festes, er andre unge, og også et der måske er en smule fancy. 🙂
    Jeg regner med at få job i Melbourne samt at skulle bo privat hos en fra firmaet, det er dog ikke fastlagt helt med arbejdsgiver endnu.
    Indtil videre satser jeg altså på, at tage derned omkring nytår for at få oplevet noget. Jeg ved kke, om jeg opholder mig der alene eller med en ven den første tid.

Håber på at høre fra jer! 🙂

Anonym Martin AJ

Jeg var selv i sydney til nytår 10/11.
    Hvis du vil være steder der er “fancy” så er området omkring operahuset ikke noget dårligt bud. Der er også forskellige new year cruises, som sikkert også er en fed oplevelse. MEN for at gøre disse ting skal du være villig til, at lægge omkring 1000 kr. bare for at være med. så kommer mad og drikkevare oveni og det er nok ikke den billigste nat på året.
    Vi gjorde det, at vi mødtes med nogle andre dansker (nogen-vi-kender-som-kender-nogen-osv.) og fejrede det i en af Sydneys mange parker ud til vandet hvor man selv må have drikkelse og mad med. Desuden havde vi direkte udsigt ud over bugten, broen og operahuset hvor alt det flotte fyrværkeri er – ret nice og til en mere rimelig pris.

Men det er jo hver sin smag når det kommer til sådan noget. Hvis du ikke er villig til at lægge noget i omegnen af 2000 Dkk så vil jeg anbefale dig at kontakte de venner og bekendte du måtte have i området til nytår – ja eller jens ovenfor og slå dig sammen med dem/ham 🙂

Håber du får en fed tur 😉

Anonym Jens

Hej Julie!

Jeg skal ned og besøge min kæreste i Sydney hen over jul/nytår, men det ser ud til at hun skal arbejde nytårsaften, så står og skal finde nogle planer på egen hånd.

Hvis du har lyst, kan vi evt. hooke up og fejre det et sted med en masse andre af hendes veninder?

Du kan adde mig på fb; jensjuul87 (a) hotmail.com

vh

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account