This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nikolaj Dalsgård

Hej,
    Jeg skal med en veninde til Australien i 1 mnd. Vi ankommer til sydney og skal videre fra Cairns. Er der nogen der har erfaringer med at tage denne vej.. Er oz´s busser en god mulighed eller er det bedre/billigere at bruge lokale busser eller toge?

Anonym Stine Bjerregaard

Jeg og en veninde rejste med Oz-experience i 1996. Det er jo godt nok nogle år siden, men dengang fungerede det ikke særlig godt – vi havde problemer med de ikke hentede os mm. og vi var i det hele taget ikke særlig glade for dem. Tilgengæld rejste vi med Kiwi-ex. på New Zealand og det var supergodt. Så forhåbenligt er de blevet bedre i Australien. Generelt er den en god måde at komme rundt på. Man møder en masse søde mennesker og guiderne er for det meste rigtig gode. Og ellers er der Greyhound – her er det kun transport, men hvis man vil lave busturen som en del af rejsen vil jeg anbefale Oz ex. (og satse på de er blevet bedre) Og så lige et tip: Besøg Cape Tribulation nord for Cairns – det var virkelig smukt og godt!!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account