This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Marlon

Hej, jeg står med overvejelserne, om at tage ud som frivillig i Guatemala i nogle måneder. Herefter vil jeg gerne rejse lidt rundt i m Er der nogle er jer der har erfaringer hermed? Vil også gerne lige høre om der er nogen som kender til organisationen Danish Volunteers?

Anonym Marlon

(m = mellemamerika)

Anonym Line

Hej Marlon

Jeg er selv lige kommet hjem efter nogle skønne måneder i Guatemala (Antigua) med Danish Volunteers. Jeg har kun positive ting at sige om spanskskolen og familien jeg boede hos, men man bør nok overveje hvorfor man gerne vil arbejde frivilligt. Er det for at rede verden eller for at prøve noget nyt. Er det for at rede verden vil du på flere projekter blive slemt skuffet. Nogle mangler nemlig ikke rigtig hjælp (fx en skole jeg besøgte) og andre drukner i frivillige amerikanere. Men det betyder selvfølgelig ikke, at det ikke kan være en god oplevelse! Det var det bestemt for mig!
    Hvis du gerne vil væk fra alle de andre frivillige, kan du evt spørge om det er muligt at bo og arbejde uden for byen.
    Men Guatemala er et fantastisk land og afstandene er tilpas korte til, at man kan tage på nogle rigtig gode weekendture.

Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål.

Line

Anonym Anonym

Hej Line.

Jeg skulle selv have været afsted med Danish Volunteers her i foråret/sommers, men blev syg under en rejse i Thailand, og kom derfor ikke afsted. Jeg skal afsted lidt senere på året, og ser meget frem til det. Kan du fortælle lidt mere om dine oplevelser? 🙂

Louise

Anonym Anonym

Hej Line.

Jeg skulle selv have været afsted med Danish Volunteers her i foråret/sommers, men blev syg under en rejse i Thailand, og kom derfor ikke afsted. Jeg skal afsted lidt senere på året, og ser meget frem til det. Kan du fortælle lidt mere om dine oplevelser? 🙂

Louise

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account