Tagget: 

Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 5 måneder siden af Emma Møller.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3725889
     Emma Møller
    Deltager

      Hej gutter og gutinder,
      Jeg søger en/nogle at rejse med i starten af det kommende år; På en fantastisk tur i det (for mig) ukendte Syd-mellem-Amerika! (Du/I skal helst være omkring min alder) Mine tanker er at kombinere turen med nogle lidt turistede ting, men aller mest skal det frivillige arbejde (evt igennem workaway) fylde. Jeg er meget interesseret i kultur, elsker at møde nye mennesker og dyr og derfor giver det mening for mig med frivilligt arbejde – også fordi jeg gerne vil under huden på landene, vi besøger, så vi ikke “blot” er normale turister, men får en hverdag der.

      Jeg påtænker at rejse i starten af 2020, gerne Januar men er også åben for lidt senere, hvis det er der, andre ville kunne. Jeg vil være afsted i cirka 6 mdr +/-, men er også frisk på at vi evt. bare kunne dele noget at turen, hvis I rejser kortere tid eller lign.

      Lidt om mig:
      Jeg hedder Emma, er 21 år og går lige nu på Egmont Højskolen. Jeg er en smilende, udadvendt pige, som elsker at opleve nye ting – men der skal selvfølgelig også være plads til at slappe af! Jeg blev student fra Silkeborg Gymnasium i 2018 , hvor jeg lærte spansk til husbehov :- P Vil dog meget gerne lære at snakke helt flydende!

      Jeg vil meget gerne snakke med jer, hvis jeg har vækket nogens interesse. Skriv til mig på facebook: Emma Thi Tha Møller eller på min mobil: 21 56 77 36.

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account