This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maj Emmertsen

Hej
    Jeg er en pige på 20 som lige er kommet hjem efter et halvt år i Kenya. Her arbejdede jeg på et børnehjem i Nairobi, tæt ved slummen Kibera. Jeg tog afsted med GVN som er en new zealandsk organisation og endte med at betale lidt over 3000 us dollars for det halve år. Vi var en del frivillige i Nairobi som var utilfredse med at det skulle koste så meget at være frivillig, så vi besluttede os for at starte vores egen organisation ud fra vores egne erfaringer. Vi samarbejder med en række organisationer og børnehjem i Kenya og er meget intresseret i at sende frivillige derned. Vores pris ligger langt under hvad det normalt koster: vi tager 10 dollars i administraton (pga de mange tilefonopringninger osv der skal foretages for at arrangere et ophold) og derudover koster det 10 dollars pr nat for at bo hos en kanyansk familie (jeg boede selv hos den samme familie og kan fuldt ud stå inde for dem) hvor der er inkluderet 3 måltider om dagen. hvis noget af dette lyder spændende så kontakt mig på majse37@hotmail.com eller 61667038 – jeg er altid klar på en lille snak om Kenya, eller besøg vores hjemmeside på http://www.denmark.help-kenya.org eller bare http://www.help-kenya.org
    håber det kan vække interesse

Anonym naadia

Hej.
    Jeg er en pige på 19. jeg har længe ønsket at komme til afrika og arbejde frivilligt. Jeg ville bare høre om der er nogen der kunne anbefale nogle gode hjemmesider/organisationer som jeg yderligere kunne undersøge. Det ville være glimrende hvis der var nogen der havde overvejet det samme. overvejer at tage afsted fra september 2010 – skriv hvis der er nogen

naadia_haji@hotmail.com

Anonym Simon

Jeg er selv tidligere volontør i Kenya. Jeg tog afsted på egen hånd, da jeg ikke havde penge nok til MS. Under mit ophold lykkedes det mig at stifte en organisation (volunteerstokenya.org) med en kenyaner, hvor jeg i dag fungerer som frivillig koordinator.

Vi har 13 projekter fordelt på tre områder i Kenya (Nairobi, Kisii og omkring Ngong). Som frivillig skal du selv købe sin flybillet og forsikring. Du betaler mellem 8-10 dollars om dagen for kost og logi. Betaling osv. foregår i Kenya.
    Se mere på vores hjemmeside: volunteerstokenya.org
    Eller kontakt mig på mail: simon@volunteerstokenya.org

Kh Simon.

Kh. Simon

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account