This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Andersen

Er der andre som har planer om at rejse væk i måske 3-4 måneder og lave noget frivilligt arbejde med dyr i 2009?
    Jeg har læst meget rundt omkirng of har fundet denne side: http://www.intiwarayassi.org/about_eng.shtml ..
    Det lyder rigtig fedt!
    Andre som har samme interesser og som også har planer om at rejse i 2009 efter sommerferien?

Anonym Anonym

Hej.

Her til oktober 07 rejser jeg selv til Bolivia for at arbejde for Inti Wara Yassi ( Ambue Ari) i 10 mdr. Hvis du giver mig din email kan kan jeg fortælle dig hvad jeg syntes om det.

Mvh Nina.

Anonym Nina

Hej.

Her til oktober 07 rejser jeg selv til Bolivia for at arbejde for Inti Wara Yassi ( Ambue Ari) i 10 mdr. Hvis du giver mig din email kan kan jeg fortælle dig hvad jeg syntes om det.

Mvh Nina.

Anonym Sabrina

Hej.
    Jeg vil også meget gerne arbejde frivilligt med dyr, det bliver muligvis omkring sommerferien 2009 jeg tager afsted. Det var en rigtig god hjemmeside du har fundet! Har ledt længe, så tak for det 🙂 vil overveje kraftigt om det er der jeg vil tage hen..!

Anonym Marion

EXIS har muligheder for at arbejde med dyr i blandt andet Guatemala, hvor man hjælper med at redde vilde dyr fra smuglere, rehabilitere og genind-sætte dyrene i deres oprindelige omgivelser.
    Se http://www.exis.dk

Anonym Anonym

Hej Nina..

Nu ved jeg ikke, om du ser denne besked, men jeg vil meget gerne høre fra dig, eller andre der har været afsted!!
    cama39@hotmail.com

Mvh
    Camilla

Anonym Claus

Hej,

Lidt det samme her Nina 🙂 Jeg overvejer at arbejde for Inti Wara Yassi, dog har jeg kun to måneder til rådighed. Hvis du har lyst, må du meget gerne skrive til min mail, hvis der er noget som er kommet som en overraskelse for dig, eller hvis der er noget du synes man skal være forberedt på, som måske er uventet. Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om du har søgt legater til rejsen derned?

Her er min mail: a06clla@dbstud.dk.

mvh
    Claus

Anonym Sara Jensen

Jeg har selv tænkt på det, at tage nogle måneder til at fremmed land og arbejde frivilligt med dyr, evt. på et internat. Jeg afslutter gymnasiet til sommer 2009, så har planer om at tage et pause år, med nogle gode oplevelser, bl.a. at arbejde med dyr, da jeg gerne vil udanne mig til dyrepasser senere hen (:

Anonym Anonym

hej med jer

Anonym Malene

Hej alle sammen,

Hvis i søger steder at arbejde frivilligt med dyr er behovet i Makedonien/Grækenland rigtig stort – her drejer det sig om at arbejde på internater med gadehunde/katte og man kan således blive sendt ud af danske organisationer eller tage afsted på egen hånd (jeg hjælper gerne her med )
    Det er 100% frivilligt, dvs ingen penge til transport, kost eller logi – men oplevelsen i sig selv er utrolig givende og uforglemmelig. Til trods for disse dyrs mange grufulde skæbner er de utrolig kærlige og taknemmelige så snart de bliver behandlet ordentligt.
    Man skal være indstillet på hårdt arbejde og primitive omgivelser, men oplevelsen med dyrene vejer op for det!
    Giv lyd hvis nogle er interesseret

Anonym Malene

Hej alle sammen,

Hvis i søger steder at arbejde frivilligt med dyr er behovet i Makedonien/Grækenland rigtig stort – her drejer det sig om at arbejde på internater med gadehunde/katte og man kan således blive sendt ud af danske organisationer eller tage afsted på egen hånd (jeg hjælper gerne her med )
    Det er 100% frivilligt, dvs ingen penge til transport, kost eller logi – men oplevelsen i sig selv er utrolig givende og uforglemmelig. Til trods for disse dyrs mange grufulde skæbner er de utrolig kærlige og taknemmelige så snart de bliver behandlet ordentligt.
    Man skal være indstillet på hårdt arbejde og primitive omgivelser, men oplevelsen med dyrene vejer op for det!
    Giv lyd hvis nogle er interesseret

Anonym Ingrid

Hi Malene.

Jeg er meget interesseret i det du har skrevet.

min email er: sunshine5ee@yahoo.com

Ingrid

Anonym Julie

Hejsa.

Jeg overvejer selv at tage til intiwarayassi her i 2009.. Eventuelt på sprogskole først.. Hvis nogle selv overvejer det, vil jeg meget gerne høre fra jer, måske vi kan følges ? 🙂
    Hører også meget gerne fra nogle der har erfaringer med stedet !

Min mail er : Krykkestok@hotmail.com

håber at høre fra nogen 🙂 mvh Julie

Anonym Nanna Heidemann

Jeg vil super gerne arbejde frivilligt efter sommeferien i ’09. der bliver jeg selv færdig med gymnasiet, og vil gerne langt væk og arbejde med dyr.
    men umiddelbart ser det ud som om det koster rigtig rigtig rigtig mange penge, alle steder.. især når man vil være væk i nogle måneder?
    Nanna heidemann

Anonym Thomas Svensson

Hej jeg så lige jeres poster.. tag et kik på http://www.udiverden.dk/default.aspx?id=4733 ved dog ikke om det gælder for intiwarayassi.
    men vis det er noget i brænder for er det vel værd og undersøge

mvh.
    Thomas

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account