This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cecilie*

Hej.
    Jeg går selv med planen om at rejse til Bolivia med intiwarayassi i august/september 2009 og lave noget frivilligt arbejde med dyr. Ved dog ikke hvor længe endnu, men hvis nogle har samme interesse, kunne vi måske følges derover? I må også meget gerne maile mig, hvis nogle har erfaringer derfra og vil dele dem med mig?
    Min email er: cillerlund@msn.com

Mvh. Cecilie.

Anonym Trine Klose Koppetsch

Jeg er også lige blevet færdig med gymnasiet her 2009, og leder efter den perfekte rejse. Vil utrolig gerne arbejde med dyr, da jeg senere vil læse noget veterinærmedicin/veterinærsygeplejerske.
    Tænker lidt i efteråret 2010.
    Hvis der er nogen med nogle gode ideer, eller selv går med tanken, så skriv endelig:
    trine_koppetsch@hotmail.com

mvh. Trine

Anonym Trine Klose Koppetsch

Jeg er også lige blevet færdig med gymnasiet her 2009, og leder efter den perfekte rejse. Vil utrolig gerne arbejde med dyr, da jeg senere vil læse noget veterinærmedicin/veterinærsygeplejerske.
    Tænker lidt i foråret eller efteråret 2010.
    Hvis der er nogen med nogle gode ideer, eller selv går med tanken, så skriv endelig:
    trine_koppetsch@hotmail.com

mvh. Trine

Anonym Marie Arendse

Hejsa

Jeg vil rigtig gerne afsted til inti wara yassi i slutningen af september (2009) – er der nogen der går med samme planer, så skriv endelig: lilleplax@hotmail.com

Anonym Line

Jeg har ændret mine planer og tager afsted til sydafrika i januar 2010 og kommer hjem igen i marts. Jeg skal ned og arbejde med bavianunger. http://www.primatecare.org.za/ her er linket hvis andre er interesseret 🙂

.. Hvis andre er interesseret så send mig lige en mail 😀 Pia_mia_miranda@yahoo.dk

Anonym Jeanette Maja Larsen

Hej alle (:

Ligesom mange af jer andre har jeg planer om at rejse ud for at arbejde og hjælpe dyr – men jeg synes jeg har svært ved at finde noget sådan helt rigtigt – og for det andet kunne det være rigtig hyggeligt hvis vi var nogle flere der tog afsted .
    Jeg har planer om at uddanne mig veterinærsygeplejerske og derfor vil jeg gerne have noget erfaring.
    Jeg har haft kigget på: http://www.dfas.dk/ og ellers på de links i har smidt her ind .
    Det kunne være rigtig dejligt at høre fra jer andre med samme planer. I kan kontakte mig på: Jean.Larsen@live.dk

Kærligst Jeanette

Anonym Jeanette Maja Larsen

Hej alle (:

Ligesom mange af jer andre har jeg planer om at rejse ud for at arbejde og hjælpe dyr – men jeg synes jeg har svært ved at finde noget sådan helt rigtigt – og for det andet kunne det være rigtig hyggeligt hvis vi var nogle flere der tog afsted .
    Jeg har planer om at uddanne mig veterinærsygeplejerske og derfor vil jeg gerne have noget erfaring.
    Jeg har haft kigget på: http://www.dfas.dk/ og ellers på de links i har smidt her ind .
    Det kunne være rigtig dejligt at høre fra jer andre med samme planer. I kan kontakte mig på: Jean.Larsen@live.dk

Kærligst Jeanette

Anonym karoline

Er meget interesseret i at arbejde frivilligt i Grækenland med hunde og katte osv.

Min mail: karolinelk@hotmail.com

Endelig skriv hvis i har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme til det.

Anonym Nicoline

Hej
    Jeg ved godt, at det efterhånden er et lidt gammelt indlæg, men prøver alligevel.
    Jeg er en pige på 18 år, som lige er blevet færdig med gymnasiet og overvejer at arbejde på intiwarayassi i ca. 2 måneder.
    Men ville meget gerne høre fra jer andre, der har prøvet det, hvad i synes om det? Synes det er lidt overvældende at tage alene til Bolivia uden en organisation, der sørger for en eller noget. Så ville meget gerne høre om jeres erfaringer:)
    Evt. hvis der er nogle der selv overvejer det, så må i meget gerne skrive:)
    Mail: nicolinebp@hotmail.com
    Venlig hilsen Nicoline

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account