This topic is empty.

• Forfatter
     G.M.

Hej!
    Er der nogen der har lyst til at lave frivilligt arbejde på Bali – entent socialt eller indenfor miljø? Jeg vil selv være dernede og kan derfor sørge for at alt er i orden. Det er en fantastisk mulighed for at opleve øen udenfor masseturismen – opleve en kultur der sætter sig fast for livet!

Anonym Anonym

Hi
    jeg vil da meget gerne høre nærmere hvad det drejer sig om….
    Venligst Angelina

Anonym Karina Petersen

Hey..

Vi er 2 friske tøser som netop nu sidder og søger på goabroad.com, vil også meget gerne høre nærmere..

G.M.

Arbejdet på Bali er ude i en lille landsby kaldet Jegu. Her vil det være muligt at arbejde med undervisning, lege med børnene i den lokale børnehave, arbejde med HIV/ AIDS oplysning og miljø/ forurening. Det er også muligt at tage del i det lokale landbrug, både med udvikling og det deciderede arbejde i rismarkerne. Under opholdet vil i også blive godt introduceret til den balinesiske kultur via workshops og ekskursioner. Jeg rejser dertil snart og vil derfor være på stedet indtil marts i hvert fald. Her kan jeg sikre mig at alt er i orden og alle er tilfredse.
    Hvis i vil vide mere, så prøv at gå in på Global Contact, Mellemfolkeligt Samvirkes rejseprogram http://www.globalcontact.dk og læs mere her. Det er igennem dem jeg arrangerer opholdene. Her kan i også maile til mig direkte. Glæder mig til at høre fra jer.

Anonym Trine Berg

Hej
    mig og en veninde snakker meget om at tage ud som frivillig, men vil gerne være tilbage inden studie-ansøgningerne, så 6 mdr er for meget… Hvor lang tid er det?

G.M.

Hej igen
    Et ophold til Bali er på 3 måneder – og det kan forlænges efter ønske.
    Venligst GM

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account