Dette emne indeholder 5 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Jesper 3 måneder siden.

• Forfatter
     comeawaywithme

Hej igen,

Under min rejse til Mellemamerika, skal jeg bla. på sprogskole og lave noget frivilligt arbejde i Guatemala. Imens skal jeg bo privat hos en familie, for at få øvet mit spanske lidt mere og komme lidt tættere på deres kultur. Jeg kunne godt tænke mig at have en lille gave med hjemmefra til familien, men ved ikke rigtig hvad det skulle være. Nogle ideer??

Mvh. Marlene

Anonym Anonym

Hej M

Jeg var selv i Guatemala; samme tur, spanskskole og frivilligt arbejde. Havde snaps og lego med, min veninde havde en kalender med billeder af den danske kongefamilie.
    Snapsen ved jeg ikke om bragte lykke, men det gjorde lego! Man kan købe små pakker i lufthavnen til mellem 25 og 50 kr..
    Kalenderen blev vores madmor også meget glad for.

Anonym Anonym

Tak for det. Snapsen tror jeg at jeg springer over, også fordi jeg skal rejse rundt i 2 måneder inden. Men Lego er nu en rigtig god ide. Ved faktisk ikke om de har børn, men tænker at det har de jo nok. Og andre har også foreslået mig en kalender, hvilket jeg synes er en god ide. Ved bare ikke om jeg på nuværende tidspunkt kan finde en for næste år.

Anonym marie

hold dig fra alkohol!!!!!! de er ofte vældigt religiøse og ikke alle ser alkohol som nogen sund eller korrekt drik!
    De elsker pynt!! lysestager med lys, etc.

Anonym Flora D

Noget du forbinder med Danmark 🙂

Anonym Jesper
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account