This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym l_b

Hej alle!

Jeg rejser til Australien i næste måned, hvor jeg skal bo hos en værtsfamilie i Sydney! Jeg har planlagt at tage en eller flere typisk danske ting med til dem og ville høre om nogen af jer har nogle gode ideer!? Hvilke ting har vi i Danmark som man ikke har i Australien??

Louise

Anonym TheKo

Lakrids!

Anonym tln

Da har lakrids i Australien, men ikke stærk lakrids som vi har her hjemme. Tyrkisk peber kan også anbefales hvis du vil skræmme livet at en aussie 😉

Du skal nok være forberedt på at nå de har smagt det så tror de ikke på at det er slik, men bare noget du har taget med for at drille dem.

Anonym Anonym

HC. Andersens eventyr, på engelsk…

Anonym lou

Jeg har lige været i australien.. og var i samme situation. Mig og min veninde havde købt en georg jensen juleting til dem… de blev meget glade. Nu er vi jo i H.C andersens år, så hvorfor ikke noget der har med det at gøre.. Lakrids r os meget sjovt.

Anonym lou

Jeg har lige været i australien.. og var i samme situation. Mig og min veninde havde købt en georg jensen juleting til dem… de blev meget glade. Nu er vi jo i H.C andersens år, så hvorfor ikke noget der har med det at gøre.. Lakrids r os meget sjovt.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account