This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TrineH

Hej alle!

Er der nogle af jer der kan anbefale nogle bestemte hostels som var super gode at bo på i Aussie? Det gælder generelt hele vejen fra Melbourne til Cairns. Jeg vil helst ikke give mere end maks 120-130 kr. pr. overnatning.

Håber på feedback!

Mvh
    Trine 🙂

Anonym Tine

Der er mange hostels i Au og det er generelt ret dyrt at bo i AU, men base har ry for at være ret gode (jeg overnattede i bil, da jeg var i Australien) og der kan man købe en pakke med 10 overnatninger for ca. 1200 kr http://www.stayatbase.co.nz/packages/base-jumping, men ellers tjek hostelbookers, hvis et hostels rating er over 80 % vil jeg mene at det er ret godt (selvfølgelig ikke hotelstandarder, men alligevel)

Anonym Trine

Okay, det vil jeg prøve at se på. Tak for det!

– Hvis andre har nogle andre steder at anbefale, hører jeg gerne fra jer 🙂

Anonym SYS

Hej! Jeg har hort meget daarligt om Base…
    Jeg kan varmt anbefale The Nunnery i Melbourne! Gratis morgenmad, “soup night”, BBQ, filmaften med popcorn, pubcrawl i Fitzroy og meget mere. Paa den anden side af gaden fra The Nunnery ligger Carlton Garden og der gaar tram lige fra doren til st Kilda Beach. 5 min gang fra the Nunnery og du er i Fitzroy som er fyldt med hyggelige cafeer, barer med live musik, vintage-butikker osv..!!

Anonym Trine

Ej hvor lyder det hyggeligt! Det vil jeg helt sikkert kigge på! Mange tak for de gode svar, nu har jeg da lidt at gå ud fra 🙂

Hvis der er flere tips og tricks eller noget jeg bør vide om Australien er jeg lutter øre! :o)

Anonym SYS

Uh, har masser af tips 😉 Men det kommer an paa hvordan du vil rejse! Sporg endelig…
    Er selv i ojeblikket i NZ!

Anonym TrineH

Jamen skriv endelig hvad du har af forskellige tips 😀 jeg skal være backpackrejsende, og skal være af sted fra oktober/november og små 6 måneder frem.

Så jeg tager gerne imod alle former for rejsetips og hints om gode hostels 🙂

Anonym Camilla

Hejsa,

Da jeg backpackede i Australien brugte jeg meget hjemmesiden Hostelworld – der var altid gode lastminute tilbud på dormrooms.
    Der er gode beskriver på ratings og faciliteter.
    Kings Cross området i fx Sydney er billigt også Glebe området.

Anonym Trine

Mange tak for tippet, det er dejligt med så mange gode råd 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account