Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3505937
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3505937 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     jannie_soerensen

      Hejsa.

      Vil bare lige berette om en ret træls oplevelse jeg har haft efter jeg er kommet hjem fra en rigtig fed rejse.

      Jeg købte samuraisværd og sendte dem hjem. Havde på forhånd undersøgt om jeg måtte have dem og det var ikke noget problem, fik sågar en vejledning til præcist hvad jeg skulle gøre af både det danske toldvæsen og politiet. Altså skulle alt være i den skønneste orden… Men nu nægter PostDanmark at udlevere min pakke. Ikke fordi jeg ikke må få sværdene ind i Danmark, men PostDanmark vil ikke fragte dem. Og på det grundlag vil de nu destruere pakken…

      Derfor, hvis du påtænker at købe et eller andet våben og skal sende det hjem, så sørg blot for at modtageren af pakken har en blank våbentilladelse og at du IKKE sender det med PostDanmark… Det er lidt mere besværligt, men så slipper du for at bøvle rundt med dem som jeg i øjeblikket gør.

      Det var bare et tip fra mig til jer.

      God rejse!

      #3505994
       Angus

        Det skulle jeg have vist. Købte noget sværd(ikke skappe) i Indien sidste år, men har ikke set dem siden…

        #3506001
         P

          du kan da bare få blankvåben tilladelse, det er gratis og nemt. Måske det akn få postdanmark til at udlevere pakken

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account