Hejsa.
Vil bare lige berette om en ret træls oplevelse jeg har haft efter jeg er kommet hjem fra en rigtig fed rejse.
Jeg købte samuraisværd og sendte dem hjem. Havde på forhånd undersøgt om jeg måtte have dem og det var ikke noget problem, fik sågar en vejledning til præcist hvad jeg skulle gøre af både det danske toldvæsen og politiet. Altså skulle alt være i den skønneste orden… Men nu nægter PostDanmark at udlevere min pakke. Ikke fordi jeg ikke må få sværdene ind i Danmark, men PostDanmark vil ikke fragte dem. Og på det grundlag vil de nu destruere pakken…
Derfor, hvis du påtænker at købe et eller andet våben og skal sende det hjem, så sørg blot for at modtageren af pakken har en blank våbentilladelse og at du IKKE sender det med PostDanmark… Det er lidt mere besværligt, men så slipper du for at bøvle rundt med dem som jeg i øjeblikket gør.
Det var bare et tip fra mig til jer.
God rejse!