This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym – bartholdy –

hej. jeg skal til usa her på næste torsdag. og i den anledning skal vi også forbi las vegas og så var planen og køre ud til grand canyon. men da jeg aldrig har været i grand canyon før aner jeg ikke hvor henne af det er flottest og se? og om det evt er muligt bare og køre derud og så bestille en helicopter tur på stedet? håber der er nogle som har været der og ved lidt om det 🙂 mvh Thomas.

Anonym Kristina Poulsen

Jeg har været i Vegas + fløjet over GC.
    Vi bookede en tur gennem hotellet, hvor vi blev kørt ud til en lille lokal flyveplads, og så var vi oppe i et lille fly, 6 mennesker var vi. Jeg tror vi fløj rundt i 30 min., så landede vi igen, gik rundt, fik mad og så noget dans som de “indfødte” lavede.

Men jeg var der i 2006. Jeg er super ked af at jeg ikke har været der nu hvor deres “sky-walker” er åben.

Det er en fed tur, det skal opleves!!
    God fornøjelse

Anonym Kristina Poulsen

Jeg har været i Vegas + fløjet over GC.
    Vi bookede en tur gennem hotellet, hvor vi blev kørt ud til en lille lokal flyveplads, og så var vi oppe i et lille fly, 6 mennesker var vi. Jeg tror vi fløj rundt i 30 min., så landede vi igen, gik rundt, fik mad og så noget dans som de “indfødte” lavede.

Men jeg var der i 2006. Jeg er super ked af at jeg ikke har været der nu hvor deres “sky-walker” er åben.

Det er en fed tur, det skal opleves!!
    God fornøjelse

Anonym – bartholdy –

jamen har godt kigget på turene fra vegas af. men nu har vi lejet bil hjemmefra. så derfor ville vi køre derud selv for og få lidt mere frihed og for evt og kunne spare nogle penge. fordi turene er rimelig dyre ellers syntes jeg. 🙁

Anonym Yonas

Jeg kan kun anbefale at i kører nord om Gran Canyon,
    da der ved North Rim både og højere og mere frodigt, og endvidere væsentlig færre turister.
    Nu ved jeg ikke hvor meget tid i har til rådighed,
    men da der er mere end en dagsrejse frem og tilbage til Colorado River nordfra og Amerikanerne er forholdsvis magelige, er der ligeledes mulighed for at leje æsler til at bære oppakning etc.

En anden fordel ved den nordlige rute er, at i kommer igennem det sydlige Utah, hvor Zion National Park så afgjort også er et besøg værd.

Håber i får en fantastisk tur.. -Jonas

Anonym Sabrina

Jonas,
    Kan man gå ned i kløften fra North Rim? så du sol nedgang/opgang? Er der nogle fees/admission eller noget?

tak:) Sabrina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account