This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej!
    Min veninde og jeg har 16 dage for at komme fra Adelaide til Sydney i bil. Hvad siger I, er det urealistisk?
    Hvor ville I stoppe og hvad ville I se?
    (Vi ser Sydney efter dag. 16)

Tak!

Maja

Anonym apa

Hejsa

jeg vil sige at 16 dage måske er lidt i overkandten.. (men det afhænger selvfæølgelig af hvor meget tid i vil bruge hvert sted)..
    Da jeg var dernede tog vi Great ocean road (adelaide – Melbourne) på 4 dage og vi havde på ingen måde travlt, vi så alt hvad der stort set var at se på vejen.

Hvad der er at se kommer næsten af sig selv, vejen i sig selv er et sight 😛 gætter på i allerede har hørt om klippe formationerne langs vejen (12 apostle, london bridge osv.), der udover kom vi også omkring mount grampier, the grampions… Ellers er der en helt fantastisk natur dernede, vilde koalabjørne osv 🙂
    Melbourne i sig selv er også en rigtig fed by, bliv der nogle dage 🙂

Vejen fra melbourne til sydney kan jeg ikke vejlede så meget om. Den er lidt længere, men udfra hvad jeg har hørt fra folk som har taget vejen er der mindre at se end der er på great ocean road…

Alt i alt en god tur, men tror i har rigeligt med tid hvis i har 16 dage 🙂

Rigtig god tur!

Anders

Anonym majse

Hej,
    Jeg har osse taget Great Ocean Road fra Adelaide til Melbourne. Det var rigeligt med tid! vi lejede en Wicked-travel-bil med sovepladser bagi og lille køkken, det var super! Vi var kun på campingplads én af nætterne, bare lige for at få et bad og den slags, ellers sov vi bare rundt omkring på parkeringspladser og sådan noget. Men køb et kort, der er små stjerner over hvad der er at se på, og hvis i har så lang tid, så stop og ved det hele og se det. God fornøjelse!
    Majse

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account