This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej,
    Jeg kan se at Ozexperience har lavet en del om på deres tur fra Sydney og nordpå.. Det kst. næsten dobbelt så meget som før, men så er der flere aktiviteter med..

Nogle der har prøvet det nye?
    Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge..!
    Nogle der har rejst me Greyhound? hvordan var det? Man får næsten indtrykket af at det kun er ældre pæne folk der rejser med dem?

MVH Maja

Anonym Sus

Jeg kan kun give Esther ret.. Jeg rejste selv med Greyhound i 6 uger, da det var lettest og billigst.. Det er et spørgsmål om at komme fra A til B..!? Det er massere af backpacker i Greyhound busserne, så du skal ikke tro på alt hvad du hører..!? OZ henter/bringer dig til hostlet, og de kan arranger alle dine turer.. Det bliver næsten for let.. Eller det er min mening 🙂 Men rigtig god tur 🙂

Anonym Esther Jensen

Hej Maja

Vælg OZ hvis du vil betale ekstra og har råd til det – vælg Greyhound for den billigste rejseform.

Anonym Anonym

Hej maja

Jeg er lige kommet hjem fra tre måneder i australien hvor jeg rejste rundt med ozexperience! Og selvom nogle mener det er for let, så er det helt klart den bedste måde at møde andre rejsende på!! Busserne kører dig til de bedste steder og du har det bare rigtig sjovt undervejs også. jeg kan kun anbefale det meget varmt.. Vi rejste også med greyhound et par dage, men det var jeg absolut ikke tilfreds med!
    Ellers vil jeg bare sige rigtig god tur, det blir fantastisk!!
    mvh mia

Anonym Anonym

Hej Maja
    Som deet er for tiden hernede, kan det naesten ikke betale sig at koere med bus, det er meget billigere at flyve naar man booker med Jetstar eller Virgin Blue paa Internettet

Anonym Anonym

Hvorfor er Greyhound meget dårligere end OZ Experience.. Altså hvor ligger forskellen..? Den rute som jeg har kigget på ligger på næsten 11.000 ved OZ og kun 6.500 ved Greyhoung inkl. 10 overnatninger og to ture..
    Er der en grund til at vælge OZ?

-Line

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account