Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545877
     snøvsen

      Er der en, der ved om man kan bruge buspasset til andre selskaber. Jeg kan se at greyhound ikke kører ad great ocean Road. Vil også gerne have gode råd om den rute og hvad skal ses. Tak.

      #3545878
       Fighter88

        Greyhound er mere fra A til B, og især deres kilometer pas er helt genialt, jeg brugte ikke andet da jeg rejste 8 måneder i Australien..
        Men tog en guidet tur da jeg ville se great ocean road, mener ikke det kostede det helt vilde og var super hyggeligt 🙂
        Men mener ikke du kan bruge bus passet til andre selskaber, men der er jo også mulighed for noget samkørsel med andre backpackere der har bil der skal nok være opslag på hostels..

        God tur det er et fantastisk land 🙂

        #3545879
         ss

          Greyhound kører ad Great Ocean Road og har forskellige “pakke-ture”. Feks en 3 dagstur hvor du kører fra Melbourne til Adelaide (med “guide”, overnatning osv.) eller en 1 dagstur hvor du starter og ender i Melbourne. Tjek evt. selv mere på deres hjemmeside…
          Jeg ved selvfølgelig ikke om du kan anvende dit buspas til dette.

          Synes dog deres ture er dyre…

          Vil egentlig gerne give dig nogle råd om seværdighederne , men kan ikke nå det nu 🙂

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account