This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CamillaGS

Hejsa..
    Nogen der ved om det er muligt at komme på en grupperejse til Australien? Ca. 2 måneder..
    -Jeg har undersøgt det, men dansk studie center er det eneste der rigtig dukker på.. (Og dette er lidt for dyrt.. – Og behøver ikke undervisning og sådan)
    Håber der er nogen der kan hjælpe mig..?

Anonym jeg

Hvor mange skal i af sted? Tror de fleste rejseselskaber kan give et godt tilbud hivs i rejser mange sammen. På mange hjemmesider kan man sende en forespørgsel på den rejse man ønsker sig hvorefter de vil tage kontakt til dig.

Held og lykke med rejsen

Anonym Anonym

Hejsa!

Hvad med fx Kilroy? Jeg havde en veninde, der rejste rundt i både USA, New Zealand og Australien med den, og hun var begejstret. De tog hele vejen fra Sydney – Cairns. Det tog ikke 2 mdr, men du kan jo evt ta en ekstra tur ind til fx Alice Springs!?
    Tjek deres hjemmeside under Australien – du kan læse dig frem til meget. Jysk har jo også grupperejser. Begge dele er med folk fra hele verden, så du bliver smadder international! 🙂
    Go tur.

Anonym CamillaGS

Det er kun mig der skal afsted.. Så ville gerne afsted med en gruppe andre unge..?
    – Så tænkte at der måske var et rejseselvskab der arrangerede nogle gruppe rejser??

Anonym Line Østergaard Skori

Hey..! Har du fundet ud af noget 🙂 Jeg kunne nemlig også godt tænke mig ud og rejse, når jeg er færdig med HF, men vil heller ik rejse alene. Så var lig nysgerrig om du er kommet videre med dit spørgsmål 🙂 Og om du vil dele info hehe

Anonym Cazandra

Jeg var åbenbart blevet logget af så det var mig der skrev indlægget ovenover 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account