This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maria GBA

Hejsa,
    jeg er en pige på 20, der går og planlægger Mellem-/Sydamerika ophold med både lidt sprogskole, frivilligt arbejde og rejsen-rundt i tankerne. Det lader til at Guatemala virkelig er et yndet mål, og at Antigua som udgangspunkt for sprogskole & frivilligt arbejde kan anbefales…det lyder selvfølgelig fedt, men det ødelægger ikke oplevelsen, at det netop er sådan en slags sprogskole-metropol eller hvad? Og hvordan med vejret; nogle steder beskrives det, at gaderne nærmest omdannes til floder et par timer om eftermiddagen i regntidsperioden – er der noget om det?

Alterntiverne til Guatemala er pt Ecuador eller Costa Rica. Nogen der har erfaringer med hhv sprogskole & frivilligt arbejde der? Ecuador er jeg egentlig blevet ret hook på, men det virker ikke til at landet har helt lige så meget at byde på…? Og så lyder Quitos højde-kølige temperaturer ikke helt lige så tiltalende, men det er måske bare behageligt? Costa Rica skulle være rigtig lækkert, men er det værd at bruge 3 mdr. der – og hvordan med priserne, er det meget dyrere end i Ecuador & Guatemala?

Det var vist det so far, håber der er nogen, der kan hjælpe!
    Maria

Anonym Morten. mullerup.morten@jubii.dk

Hej

Send mig lige din email så skal jeg give dig et svar. Har selv været i Guatemala i 6 mdr. på sprogskole og arbejde…lyder til at det er det samme du vil.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account